Mickidod Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) hei, jeg lurte på om det var noen som ville hjelpe meg med å lage hål på 80mm på side døren så jeg får plass til å stappe vifter i, viss du fatter hva jeg mener hva utstyr trenger jeg? kan jeg gjøre det sell? viss jeg må kjøpe utstyre, gi gjerne link.. dette kabinettet Tusen takk for svar:) Endret 31. desember 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det beste er hullsag, men dremel/stikksag kan også brukes. Når du først skal kutte, hvorfor ikke lage hull til en større vifte? Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Ja....smart du tenkte ikke på det takk for svaret Endret 31. desember 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Om du ikke er så nøye på om kantene blir litt rufsete, kan du bruke en metallsaks og klippe hull. Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kan du ikke bare ta en stikk sag og kjøre på maks hastighet, også hvis det blir no fliser som stikker opp, tar du bare filer dem bort! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg brukte hullsag, men den sa takk for seg rimelig fort, så jeg fullførte med en Dremellignende sak. Og så slipte jeg bort ujevnhetene etterpå. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Noen som kunne være så snill å senne bilder av noen som gjør det eller dere sellv? Endret 1. januar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg ahr en del erfaring med metal saks.. du vil få en del problemer med å klipppe ut ett hul med en tynn plate saks pga platene på det kabinettet der er ca 1mm stål plater som er ganske vonde å klippe i.. så skal det jo se sonn noen lunde fint ut også eller hva ? jeg har bestandig boret ut vifte hull med hull sag som jeg syns funker utmerket.. rette å fine hull.. funker konge til alu\tre\plast\metall.... det er å anbefale å gå til innkjøp av en hullborr på ca 70mm(den passer perfekt til 80mmvifter å en hullborr på 110mm passer bra til 120mm vifter Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Takk for svar:) Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg og en kompis lagde hull en dag. vi brukte bare et vanlig borr. viktig at det ikke var for stor og at du ikke ga opp på grunn av lyden. stå på det er lett. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Brukte stikksag på en server som jeg skal pakke inn i isopor Går fint det bare du ikke peiser på for hardt! Ta det sakte og rolig så blir det bra! Hvis du allikevel er bekymret for at det blir kanter kan du lage et hull på 75mm og ta resten med dremel! Det er vel det som blir best vil jeg tro... Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hei, jeg lurte på om det var noen som ville hjelpe meg med å lage hål på 80mm på side døren så jeg får plass til å stappe vifter i, viss du fatter hva jeg mener hva utstyr trenger jeg? kan jeg gjøre det sell? viss jeg må kjøpe utstyre, gi gjerne link.. dette kabinettet Tusen takk for svar:) laga 120 mm i toppen på det der med hullsag ... ble bra det men var et hælvetes slit Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Ja,men det blir litt vanskelig, for jeg har jo et chieftec kabinett, som har 1 mm skjokk plate side dør så han Margarus sier:) Men for gjøre mitt beste Endret 2. januar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Oi, det husker jeg at jeg og slet med på broren min sitt kabinett... Om du skal bruke stikksag så må du skaffe deg "bi-metal" blader hos jernvarehandelen Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg er litt redd for kabbinettet mitt og da skal prøve å gjør det sinnsykt forsiktig! Endret 2. januar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg er litt redd for kabbinettet mitt og da skal prøve å gjør det sinnsykt forsiktig! bruk godt med maskeringsteip og hullsag så blir det fint da får du riktig størrelse med engang også Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Takk for tippset Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) tror det beste verktøyet er dette kjøpes oss clas ohlson koster 119kr må kjøres med lav hastighet og dusj eventuelt på litt vann mens man borer, da får du ett 100% bra hull!! Endret 2. januar 2005 av jan.ata Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Da får jeg vell kjøpe den.. Men har jo aldri gjort noe sånt før Det er sikkert lett tipper jeg Endret 2. januar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 OAHH! Den skal jeg kjøpe også! På jernia kostet en slik innretning 600,- med bare et blad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå