starfish Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 I det siste har jeg lagt meg 05:00 og stått opp 15:00 ish. Så dette gjør vel meg til et B menneske... Second that! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 gamle mennesker er sånn.. de legger seg kl 8 om kvelden, står opp midt på natta og spiser middag kl 11... Du beskrev akkurat naboen min til punkt og prikke. :o Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Siden B åpenbart er tøffest så sier jeg vi er det. Jeg passer ikke inn under noen kategorier uansett, noen går på skole her veit du , men i ferien er jeg våken om natta og sover så lenge sola er oppe. 8) Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 B Hver kveld bestemmer jegmeg for og legge meg litt tidligere, så jeg kommer meg på skolen, men allikevel så ender det med kl 1-3 hver natt, det er ikke sunt for skolegangen. Stod opp kl. 16.30 i dag.. :oops: Gruer meg til skole igjen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Eg er B menneske så det holder! Bare se på de fleste postene mine. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 jeg er også "B" menneske... 8) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Mange som svarte etter at jeg gravde fram tråden gitt......... <--- stygge greia her irriterer meg nå! *Er litt trøtt, har nemlig ikke lagt meg ennå 8)* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå