zn00ker Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Selv om snooker har gravd opp en gammel tråd vil jeg svare: Kl 0100? Er det definisjonen av et B menneske, er jeg minst C. Legger meg ca kl. 0230-0330 , og opp kl 0710 for å gå på skolen. Jeg har nok gravd fram flere gamle tråder her på søppel jeg ja Kjeder meg litt skjønner du! Men nå er det på tide å få seg litt søvn Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 ALLEREDE? :wink: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 B... Kl. er nå 06:40, og jeg har ikke lagt meg enda.. OG I DAG ER DET JULAFTEN... EEEK... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg er et B menneske Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 jeg er et b-menneske.. men igår gikk jeg og la meg tidlig siden det blinket rødt på mx700 min... kjekt når VISSE BRØDRE ikke setter musa til lading når han bruker den sist dagen før... så da gadd jeg ikke se på den lenger.. tok med meg laptopen og la meg og så et par simpsons-episoder før jeg kollapset... DERFOR er jeg oppe kl 8 idag.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg vil ha laptop i julegave!!! men får sikkert bare sokker og slips. får sikkert ikke cd'er engang Jeg bruker vist for mye av pengene min på musikk ifølge Mamma Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 finnes det noen mellomting?... for oss som legger oss sent og står opp tidlig? Hei! Jeg er med deg i den gruppen... Legger meg ikke særlig tidlig, men står pokker meg opp tidlig hver bidige dag! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg er nok et b-menneske, men ikke utpreget. Jeg vet om et skikkelig a-menneske, og det er farmoren min. Hun står gjerne opp i 5-6 tida om morgenen. Men jeg vet ikke om noen yngre folk som er a-mennesker. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg er nok et b-menneske, men ikke utpreget. Jeg vet om et skikkelig a-menneske, og det er farmoren min. Hun står gjerne opp i 5-6 tida om morgenen. Men jeg vet ikke om noen yngre folk som er a-mennesker. gamle mennesker er sånn.. de legger seg kl 8 om kvelden, står opp midt på natta og spiser middag kl 11... Lenke til kommentar
glabba Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Helt klart B-menneske. Hadde det ikke vært for skolen så hadde jeg sovet til 12-13 hver dag. Gjorde unntak i dag og stod opp rundt kl. 10, er jo tross alt julaften og greier . Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Helt klart et B menneske. Jeg legger meg nesten alltid seint og står opp i 11-12 tiden (da må jeg liksom tvinge meg opp) Huff. Grurer meg til skolen begynner igjen Faktisk er resten av familien A mennesker... Jeg er litt rar jeg Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Er et A vil eg påstå. I seng ca kl23 opp kl4,55. Nå det er fri er det ikke noe spesielle tid eg står opp. Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 helt klart B-menneske jeg.. CS til langt over leggetid hver dag, og så opp: så altfor, altfor tidlig på jobb tror jeg må begynne å studere... sove lenge og være oppe sent Lenke til kommentar
letmein Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 I det siste har jeg lagt meg 05:00 og stått opp 15:00 ish. Så dette gjør vel meg til et B menneske... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Rå signatur letmein! Eg er definitivt B menneske... legge meg mellom 2 og 4 (i helger, ellers ca 1) og står opp mellom 12 og 4... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 er helt klart b menneske ble tvunget opp klokka 11 i morges og syntes det var sent Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 finnes det noen mellomting?... for oss som legger oss sent og står opp tidlig? Hei! Jeg er med deg i den gruppen... Legger meg ikke særlig tidlig, men står pokker meg opp tidlig hver bidige dag! Velkommen inn. i vanlige ukedager legger meg meg i 00.00-tida og står opp 06.00 og jobber noen kvelder frem til 22.00. blir litt mye, men så får vi utnyttet livet vårt, jeg og jimmy i motsetning til alle B'ene Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Rå signatur letmein! Ingen kommenterer min sig Noen som synes den er kul? Lagde den fordi fondus klagde på at php siggen min ikke hadde noe mening Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 B! Hva ellers tror dere B'en i B|Real står for da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå