xeon_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hei jeg lurer på om det er noen som har front dør til Chefitec Big Tower Dragon (DA Serien)... Altså det som skal stå forran cd-rommene Eventuelt hvor mye du skal ha for det.. Endret 31. desember 2004 av xeon_ Lenke til kommentar
cfg Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 HAHAHA DIN ER OGSÅ ØDELAGT!!! :!: Vel det er min òg drit i det... du bruker ikke døra te no spes allikevel så Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hmm? koffor drive alle og knekke dei dørene sine for tida kanskje den linken der kan hjelpe deg / dokke? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Send mailer rundt til netshopper. Det hender at de har noen returvarer som de kan ta deler fra www.microplex.no www.komplett.no www.pcutstyr.no www.psdata.no www.netshop.no osv.. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 øCHeftech har EN SERIØS feil... det er døra framme... jeg tar den av alltid når den skal flyttes på: Tips: skal du ha pcen i bilen.. legg frondekselet i pasasjersetet <Nudle> Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kaster folka her kabinettet vegge mellom eller? Hadde det kabinettet i nesten ett halvt år.. Masse laning og bilkjøring. Døra fikk ikke en ripe. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Knakk den jeg også, den pleier jo å stå oppe når maskinen er i bruk. så fikk den litt for mye press og knekk.... Setter den bare på når jeg skal flytte pcn for å beskytte div greierbak den. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 øCHeftech har EN SERIØS feil... det er døra framme... Det er heller dokke som ikkje klare og behandle kabinetta dokkas! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Stenges, kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg