Fedje Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg har lenge tenkt meg nye og bedre vifter. jeg kjøpte meg dette kabinettet får noen månder siden. med standarviftene som komme rmed kabinettet er det undertrykk i kabinettet. det jeg er ute etter er og skape overtrykk. derfor trenger jeg 2 vifter i front som blåser inn, som er bedre enn de som er der nå. får å finne ut hvilken vifter jeg skal kjøpe meg må jeg vite hvor gode de viftene jeg har nå er. er det noen som har peiling på hvordan jeg kan finne det ut? eller er det noen som vet det? dere kan også komme meg gode forslag til vifter jeg kan kjøpe.. disse viftene står for kjøling av hdd også. Dersom det er leifer i denne posten tar ikke jeg ansvar. som dere kan se er klokka ganske mye og det er nyttårsaften i dag! godt nytt år alle sammen.... takker får alle svar på forhånd Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 fulgte det med noen som helst opplysninger om hvor mye luft de gamle viftene flyttet? hvilken psu har du (som tydligvis er vifte nr.3 som skaper undertrykket). jeg vil anbefale vifter fra papst da de flytter noen ekstra kubikkmeter luft per desibel og er kjente for å ha litt høyere kvalitet enn billigvifter. papst 32db 69m3/time burde vel egentlig gjøre susen. jeg leste at kainettet ditt hadde med to viftekontroller (?) så da kan du sikkert flytte de til disse og regulere ned dersom det blir for mye bråk. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) angående strømfårsyning tror jeg jeg har en litt dyrere verson av denne men det sitter vell sikkert den samme vifta i, har papirene på forsyninga, men de er ikke tilgjengelig nå. en av de 2 viftestyringene som er i kabinettet er i front men den andre vet jeg faktisk ikke hvor er. Endret 31. desember 2004 av Fedje Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 papst 32db 69m3/time burde vel egentlig gjøre susen. Denne du sikter til? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 ja, var helt sikkert den ja... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 papst 32db 69m3/time burde vel egentlig gjøre susen. Denne du sikter til? ja, kopierte link fra feil vindu Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Anbefaler heller å gå for vifter i fra Silen X, som bråker mindre og flytter mere enn papst. Anbefaler å hente ned filen i dette innlegget, her hører man klar forskjell på papts og silen x. Selv har jeg 3 vifter i fra silen x, de er rett og slett fenomenale. Forøvrig test av Silen X vifter her Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 hvor kjøpte du de viftene? har du link? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 www.coolnsilent.no Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 flytta litt lite luft syns jeg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 LITE? 47 m3, er 2 m3 mere enn papst, og visst du tar i tillegg dB nivået, som papst ligger på 19 mens silen x vifta har 14.. da flytter den mye luft.. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 jeg vil ha en vifter som kan flytte en god del luft i og med at støy ikke er noe problem for meg. bare det ikke blir alt for mye av det... Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Søk i prisguiden. Der finner dere mer enn 700 vifter og du kan søke på det meste. Klikk f eks på Papst-viftene og så avansert søk. Her er f eks den viften dere snakket om over: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21278 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 LITE? 47 m3, er 2 m3 mere enn papst, og visst du tar i tillegg dB nivået, som papst ligger på 19 mens silen x vifta har 14.. da flytter den mye luft.. de flytter for lite luft om han skal ha overtrykk. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 åååja. hvorfor sa du ikke det med en gang da.. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 har jo gitt informasjon om det i tidligere poster. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ingenting om at støy ikke var så farlig.. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) åååja. hvorfor sa du ikke det med en gang da.. trodde du mente overtrykket i denne posten jeg jeg, derfor skrev jeg den posten om at jeg hadde gitt info om det osv. Endret 1. januar 2005 av Fedje Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 da er vi enig. Menne, vurdert en Delta og heller putte viftekontroller på den ? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 ja jeg tenker to av denne sorten og putte de i viftestyringa, burde vell holde. men først må vi få penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå