drbaron Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Kjører pr i dag windows xp med alt av updates installert på en tbird 1,2, 256 mb ram og ati radeon 64 mb ddr vivo skjermkort. Problemet oppstår i counterstrike da fps`n varierer fra 80 til 10 fps med sekunders mellomrom, gjennomsnittlig på 50 kanskje og ofte 30 til 20 når det skjer litt dvs møter en motstander eller.no og rekorden var 8 fps....dette er jo helt vanvittig elendig og hadde kanskje vært akseptabelt på en pentium 200 med voodoo2 kort men ikke på min pc. fps`n skal jo være stabil når jeg har såpas bra maskin Har også prøvd win98 men akkurat samme problem der + formatert + virus sjekk + scandisk HVA ER GALT???????????????????????????????????? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hei! Jeg hadde det samme problemet med: PII 400Mhz, 256MB RAM og GF2MX-200 32MB PCI kort. fra omtrent alle tall fra 80-8 i fps med 1 sec mellomrom. Fant aldri ut hva som var problemet, sendte tilbake skjermkortet(dette er lenge siden). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Du kjører ikke skins på spillerene? Det kan være skins som kan være resurskrevende og som dermed gjør at du har lav FPS ved "møte" av motstander. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 sliter med det samme,har slutte med cs pga det,før med gf2mx var fps stabil på 79fps men nå med radeon 8500 er den på 40 og varierer ned til 20 så opp og så ned når det starter skyting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå