Hansy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ...å klippe en liten film til meg???den er 2 mb.så hvis noen har msn,så kunne jeg ha sendt den da,filen er i winamp media fil....hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Klippe den? Hvilket format er det? Kan godt sende den til meg... Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Den er winamp media fil,noe mer format vet jeg ikke....er helt grønn på sånne ting Lenke til kommentar
taulen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 tviler det er en winamp meda fil, wma ? èr i tilfelle windows media (etter eller annet) fil Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Som sagt er jeg helt grønn når det gjelder sånne ting... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med å svare på mailen da? hva er vitsen med å spørre om hjelp, om du ikke takker ja når noen tilbyr seg? Makan! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Legg meg til på msn så kan jeg godt prøve.. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg klarte det selv,men litt hjelp fra and_mit.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå