rebellion Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 alle sammen!! nå er jeg riktig nok legmann i pc verden,men tar jeg feil når jeg påstår av kjøring av winamp skaper heng i pc,n? jeg har bare 250 ram og et "vanlig" hovedkort. kan noen forklare meg? reb Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det er mye mulig det hvis winamp har mange sanger oppe. 250MB ram er ikke akkurat all verden. Lenke til kommentar
rebellion Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 nja problemet kommer når jeg spiller uansett.omså en sang Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Du kan prøve å sette winamp til å kjøre med lav prioritet, enten ved å gjøre det manuelt i taskman eller i CMD: Lag en snarvei som peker til : cmd.exe /c "Start /low /B /D%programfiles%\winamp\ %programfiles%\winamp\winamp.exe" og prøv om du får samme problemet. (endre til å peke til der winamp ligger om du ikke bruker default dir) Om dette hjelper kan du permanent sette prioriteten til winamp når du kjører mp3 filer: Først kjører du CMD og skriver "assoc .mp3" og noterer deg beskrivelsen for mp3 filer på din maskin. (her er det "mp3file") Så skriver du i CMD : (bytt ut "mp3file" med det du fikk tilbake fra assoc) ftype mp3file=cmd.exe /c "start /low /b /d%programfiles%\winamp\ %programfiles%\winamp\winamp.exe %1" EDIT: Stemmer det at maskinen henger, eller at winamp henger? Om det er winamp som henger kan du prøve det motsatte, altså å sette prioriteten til /high i stedet for /low. Endret 31. desember 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå