Navaho-Joe Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nesten ferdig med instalasjon av Doom3 da følgende skjedde: En rød litt tykk strek kom over skjermen og maskinen låste seg. Har et gammelt geforce mx kort instalert for øyeblikket men det har vel neppe noe å si på instalasjonen? Pcen er nybygd med P4 3ghz "Prescott" cpu, P4P800S-X hovedkort og TwinMOS PC3200 DDR 1024 ram. Den er akkurat ny-flasha.. Har også hatt en eldre hd tilkoblet som jeg har kopiert fra over til den nye hd'en. Når jeg har tatt mange (store) filer av gangen har det kommet opp en mørkeblå skjerm med en masse "kode språk" på og følgende feilmelding - KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR, står at maskinen stoppet for ikke å ødelegge maskinvare (eller no deromkring), nederst på skjermen står det "starter dumping av fysisk minne", samt en linje som inneholder ftdisk.sys.... Noen som har ide om hva som kan ha skjedd? Jeg har foressten ikke lenger denne hd'en koblet til... Kan noen hjelpe hadde det faktisk vært genialt denne gang! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Denne mørkeblå skjermen din er nok det populære "Bluescreen". Tror meldingen om at maskinen stoppet opp for å ikke ødelegge maskinvare er standard for slike meldinger. Nå vet jeg imidlertid ikke hva KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR betyr, desverre. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 http://www.microsoft.com/resources/documen...md_stp_fvlq.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå