Gå til innhold

Når bør man kjøpe pc? :S

Anbefalte innlegg

Som topic sier så er jeg veldig innteresert i når man bør kjøpe pc hardware?

I februar så skal vist AMD senke prisene side, og da kommer også x850xt pe (tror jeg). ang. alt det andre så aner jeg ikke, det er derfor jeg rådfører meg her :yes:

Håper at noen kan komme med seriøse innlegg hvor man legger de brutale fakta på bordet :p

Og ha en riktig god natt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør nok kjøpe PC nå eller aldri!

Du har allerede funnet ut at prisene synker på disse varene, så da er det bare å vente ... Det er argumentasjonen for at du aldri bør kjøpe den, for den blir hele tiden billigere og bedre.

Hvis argumentet ovenfor ikke passer fordi du vil eller skal ha en PC - bør du kjøpe den nå! A.S.A.P.

:D

Lenke til kommentar

Skal du satse på ett AMD system, så er det lurt å vente litt ja, siden de akkurat kommer med PCIe på sine hovedkort.

Kjøper selv ny PC i februar, selv om det er ett Intel system, så velger jeg å vente enda litt lenger med skjermkortet, jeg tar ett X600XT som vente kort til neste generasjon ATI kort (det etter X850XT PE) som etter mange nyheter skal være i 1-2 kvartal av 2005. Dette skal gi ett enormt ytelses hopp fra X800/X850 serien. Og inneholde shader 3.0 versjon. Dette vil bli mer og mer utnyttet i nye spill.

Lenke til kommentar

Nå er det tiden kommet over jul, men tviler på at det blir salg på hardware.

Er ikkje som i klesbutikker at vinterklær skal ut og vår/sommerklær skal inn.

Er vansklig og vite når du skal kjøpe....

men eit par veker (måned eller 2) etter at dei nye tinga er langsert så er barnesjukdomman vekke og prisen normalisert seg.

Lenke til kommentar
Kjøper selv ny PC i februar, selv om det er ett Intel system, så velger jeg å vente enda litt lenger med skjermkortet, jeg tar ett X600XT som vente kort til neste generasjon ATI kort

du bør ikke kjøpe x600xt det suger.

kjøp heller da f.eks Geforce 6600GT kort de gir mye bedre ytelse for penga,

for ikke å snakke om MYE bedre ytelse generelt

Lenke til kommentar
Kjøper selv ny PC i februar, selv om det er ett Intel system, så velger jeg å vente enda litt lenger med skjermkortet, jeg tar ett X600XT som vente kort til neste generasjon ATI kort

du bør ikke kjøpe x600xt det suger.

kjøp heller da f.eks Geforce 6600GT kort de gir mye bedre ytelse for penga,

for ikke å snakke om MYE bedre ytelse generelt

Skal kun ha det ca 1-2 måneder, så da er ikke krav til ytelse å stor. Men skal sjekker litt på priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...