jossa Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) hei.. har en amd k6 350mhx.. klokkes sikkert til nermere 450-500.. 128-256mb ram.. (skaffer nokk mere vist det funker bra) 8gb disk.. kansje no scus disker vet ikke sikkert.. bla bla bla.. men har per i dag en liten d-link router m/switch å denne funker ok.. MEN føler lite kontroll over den hehe jeg er liksom bicha dens.. så jeg vil sette opp en løsning med linux basert router og fil/web/div server å lurer da på noe... er det lurest å kjøre router delen på en 486 å så koble denne opp til en switch? kan få en veldig bra HP switch 8port proff sak.. å så sette clark burken opp i det netverket? sammen med de andre pc-ene... er det noen god løsning på dette? AA!! en ting til.. er d noe forsell på home å pro versonen av clarkconnect? Endret 31. desember 2004 av jossa Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gå for community-versjonen av CC. Den er laget for å støtte apache etc. Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men sånn har jeg gjort det hjemme: Internett => splitter => modem => CC-boks => WLAN-aksesspunkt med switch jeg har slått av alle router og DHCP-funksjoner på => 3 kablete stasjonære og en laptop med WLAN. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 å hærre gud!! hehe inst. å fikk opp det snodige interfacet.. å fikk totalt noia! hehe kan jo ikke noe med dette.. off.. blei veldig nedstemt av dette.. det var et settback.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Duh, CC er en distro som skal styres fra en annen maskin... Bare tast inn https://ip.til.ccboksen.din:81 så går det av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå