Simkin Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hallo! kjøper kansje en Golf 2 GTI 89 Mod snart, og lurer på om noen kan anbefale en trimkam til den? er ikke helt sikker på hva slags motor det er, eneste jeg vet er att det er en Golf 2 GTI 89 mod Wolfburg Edition (eller hvordan det skrives).. takker for svar Endret 31. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 For å kunne vite hvilken kam som passer må du vite hvilken motor, hva som ellers skal gjøres, hvilke turtall du vil ha meir effekt i og hvor mye du ønsker å bruke. Det eg vil anbefale er å ringe ta kontakt med www.Mobeck.com når du har penger å legge på bordet og handle for. Lenke til kommentar
trra Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) En teste jeg har sett av 8v kammer i Golf Extreme så vant Piper BP285, dette var på en 8v 90mod, regner med at du har katalysator også siden det er 89mod. Resultater fra testen : 96dhk/5500 +4dhk/3000 +9dhk/4000 +10dhk/5000 +14(!)dhk/5500 +13dhk/6000 Endret 31. desember 2004 av trra Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hmm, lurer på om den kammen ikke passer i min monopoint jeg... samme greia egentlig... bare forskjellig innsprut ... Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Den kan nok passe, men du har mindre ventiler i toppen på vanlig 1,8, så du får ikke samme effekt forskjell vil jeg tro. Endret 4. januar 2005 av trra Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Kan legge til at selv om BP285 fikk grei karakter for tomgang i den testen, så er det mange som hevder at tomgangen i mange tilfeller så råtten at bilen stopper i lyskryss etc. Så ikke kjøp kam utelukkende på bakgrunn av den testen Personlig hadde jeg kjøpt en Dr Schrick kam, det er et seriøst firma som produserer skikkelig gode kammer. Dvs som kan mer enn å lage masse hk på et visst turtall. Uansett ville jeg ikke gått over 268 grader på en motor med hydrauliske løftere, det er ikke noen vits å optimere motoren for svært høye turtall når motoren ikke klarer å nå disse turtallene... Endret 5. januar 2005 av Espenevo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå