FJERNET111 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Holder på å lære meg funksjonene på mitt Sony P150 for tiden og dette er to bilder som jeg har tatt underveis. Dette er et bilde av katten min som ser på tv. Det var veldig dårlig lys i rommet så jeg tok bilde med 5 sek eksponeringstid. Katten satt omtrent helt i ro, så det ble veldig lite bevegelsesuskarphet her. Sepia effekt lagt på i etterkant. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Skulle vært tatt med finere bakgrunn synes jeg, en åker ellerno. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Her er et annet bilde av en skjeggagam. Tatt med 3x zoom og makromodus. Sort-hvitt lagt til i etterkant. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Bildet av katten var, no offence, litt kjedelig. Et standard-bilde... Den skjeggagamen derimot, det var et fint bilde:) Fint utsnitt og meget bra fokus Keep it up! Endret 31. desember 2004 av OML Lenke til kommentar
Dario Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 iguana-bildet hadde kanskje vært kult med farger på iguanen, resten sort-hvitt. men kanskje litt vanskelig å mekke? hva vet jeg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Joda, det er fullt mulig å mekke det, man må bare ha det riktige programmet. Noe jeg heller ikke har. Hadde et redigeringsprogram før (2-3 år siden tror jeg) der du kunne gjøre så å si alt, husker bare ikke hva det het, eller hvor det er blitt av.... Savner det egentlig TSP Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Adobe Photoshop? Paint Shop Pro? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 GIMP! Gratis, fritt og ikkje minst kjempebra! Nett kome i 2.2.1 utgåve! :D http://www.gimp.org Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 iguana-bildet hadde kanskje vært kult med farger på iguanen, resten sort-hvitt.men kanskje litt vanskelig å mekke? hva vet jeg. Gjorde et forsøk... Ble ikke sånn kjempebra, men jeg fikk det ikke noe bedre Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 IKKE BRA? (Tilgi meg mod) Bra nok for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå