GNUfan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Spiller en Ibanez RG420 Har ikke bilde, men iallefall kropp i rødlakket mahogny, to IBZ hømmbøkkere, LO-TRS II tremolo, Wizard II hals Problemet melder seg når man sier at det er den som spiller som teller.. :S Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Me spiller på en Epiphone Les Paul Standard Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg spiller på en Gibson Les Paul Special. Er denn beste Fjøla jeg har hatt Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kjøpte meg nettopp en Morgan SG Sikkert ikke verdens beste men, den er tøff ihvertfall. Lenke til kommentar
Såpa88 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg spiller på en warwick vampyre Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg spiller på en warwick vampyre har faktisk prøv en sånn sak... Var hvertfall en Warvick som så slik ut... Kjempe rå bass... Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Spiller på denna jeg, en Novation KS5... + piano generelt sett da + at jeg får snart trommesett! Hurra for musikkinstrumenter! Endret 5. januar 2005 av kiMMey Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 yamaha rgx-420s elgitar. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Spiller tagenter(keyboard) finner ikke bilde av modellen... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Spiller på en Spansk kassegitar som heter Ritmo eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå