Midnight_walker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Har en Morgan ST 250 STD el-gitar... Knallgod hals, bra finish og Die-cast mekanikk. Ask kropp, Lønn hals, Rosentre gripebrett og Krom mekanikk Endret 1. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Ibanez RG470 n3cr0hellaxe!t3h PIX! Spiller på en sånn når vi er på øving (el-gitaren står på hybelen) det er forøvrig en Samick fender husker ikke modell, så spilte jeg trommer for 2år siden i skolemusikken, spiller nå bass og gitar i et hobbyband... husker aldri modeller men mine: Gitarene mine er: Cataluna akustisk, Ibanez halv akustisk, Samick el-gitar samt en Ibanez el-gitar som jeg spiller på på øvinger Bassen er er en Ibanez 4strenger Kan også spille blokkføyte og data, det er litt viktig å få med Endret 1. januar 2005 av icer Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 spiller på en Ibanez Prestige, husker ikke modellnummer (toppmodellen fra 2001) nüdelig gitar. spiller også litt keyboard, har et gammelt casio keyboard liggende. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 En Morgan halvakustisk! Kjøpte den på onsdag, og elsker den rene og fyldige lyden. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg er keyboardist. Spiller for tiden på: Alesis Andromeda Korg Triton pro Roland VK-8 Samt en E-Mu E-4XT Ultra sampler og en haug av softsynther. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Den Alesisen ser ganske lekker ut Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) For tiden spiller jeg på disse tre fjølene (se bildet): Fra venstre, en Peavey T-60, en Fender DG-10CE og en Yamaha RBX-170 bassgitar. Sistnevnte er dessverre bare en jeg har reparert og oppbevarer hos meg et par ukers tid mens eieren driver og flytter. Men jeg får nå frisket opp basspillingen min mens jeg har den. Endret 4. januar 2005 av Olethros Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Er det en Ovation-gitar du har i midten der? Edit: Leste toppen av innlegget ditt nå Endret 4. januar 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er det en Ovation-gitar du har i midten der? Fender deg-10CE Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er det en Ovation-gitar du har i midten der? Fender deg-10CE Men inni granskauen så rask du er på å rette på meg da, mens jeg edita faktisk. Jaja Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ny øks til helga, ja! http://www.sound1.no/images/product_images...aha_rbx_775.jpg Tjohei! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg spiller på denne ja Endret 4. januar 2005 av praut86 Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 gitar`n min Gibson og? det står det på`n ja skrev feil på den andre Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 gitar`n min Gibson og? det står det på`n ja skrev feil på den andre og har en 60 watts roland forsterker med efekster og div Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har en Morgan ST 250 STD el-gitar... Knallgod hals, bra finish og Die-cast mekanikk. Ask kropp, Lønn hals, Rosentre gripebrett og Krom mekanikk har noe lignende selv, fender etterligning Den vvirker jo halt bra faktisk, bare at det er utrolig low output pickuper der... Så jeg har skifta ut mine pickuper jeg Men elelrs så er det jo en helt fin fin gitar da... solid hvertfall Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ny øks til helga, ja!http://www.sound1.no/images/product_images...aha_rbx_775.jpg Tjohei! En streng for mye? LoL. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Prøvde meg såvidt på munnspill før. Tok jo helt av så jeg stoppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå