Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er den beste bit torrent klienten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd mange bit torrent programmer! Deriblant Azereus.

Fikk ikke mere enn 2-5kb/s, men så kom jeg over BitComet og har vært en trofast bruker siden!

 

Det kan ta en stund før downloaden din kommer opp i fart hvis du bruker bitcomet.

Det lønner seg å stille litt på hastigheten på både upload og download i settings!

Den største farten jeg har hatt stabil er sånn ca 300kb/s!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Sjøl er jeg Azureus fan.. digger det programmet.. ;) bruk d!

 

viss det ikke er nevnt: det GÅR ann å velge vilke filer som skal lastes ned med Azureus!!

Hvordan da?

For å velge hvilke filer du vil laste ned så høyreklikk på filen, trykk på "Details" og så "Files". Der ser du alle filene som blir lastet ned. :)

 

Og til trådstarter, går det tregt sa du? Har du åpnet en port for bittorrent da?

Lenke til kommentar
synes bitcomet er enklere og greiere enn azureus. er en fordel å begrense uploaden til noe under max på linja di (gjøres i bittorrentklienten eller netlimiter) slik at du ikke struper downloaden din.

hva burde jeg sette den ned til da?har en 704\128 linje men får snart 2048\256

fra telenor

Med ei 128 linje fungerer ca. 12 bra.

Hugs på at frå telenor sin 128 k upload så er den ikkje 128.... Dei reknar ikkje med overhead på uploaden.

 

Bruker BitComet sjølv!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Prøver Bitcomet nå,men syns det går så forbanna treigt...laster ned i 15 uten at dc++ er i gang

Prøv og tweake innstillingene dine, samt og kjøre connection limit patchen for winxp SP2, slik at du kan ha flere enn 10 connections samtidlig.

Hvor kan man finne denne patchen? Det ser skjeldent at jeg har over 30 i speed, menst vennene mine laster ned mye raskere, selv når vi LANet hos meg :O

Lenke til kommentar

www.bitlord.com

 

Denne er suveren. Den støtter også upnp slik at du ikke trenger å åpne porter i routere og slikt manuelt for å få skikkelig hastighet, den ordner det automatisk. Dette med å begrense upload hastighet vil si at du bør ligge litt under det maksimale ellers vil den kvele hele downloaden din.

 

hastigheten du får ned er fra leverandør oppgitt i kilobit per sekund, mens i nedlastingsprogrammer er den i kilobyte per sekund.

 

Dersom du deler kilobit per sekund på åtte får du kilobyte per sekund.

 

Dvs. dersom du har upload på 256 kilobit per sekund, så vil det si at du har maks 32 kilobyte per sekund upload. Jeg har funnet ut at da bør man begrense hastigheten til ca. 20 kilobyte per sekund for å få maks download, men dette kan variere noe, og man må nesten teste det ut selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...