Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er den beste bit torrent klienten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Azureus er best

Mange sier det, men jeg har ennå ikke sett argumenter på hvorfor. Det hjelper ikke å komme med sånne utsagn dersom du ikke backer det opp med skikkelige argumenter.

Jeg vil si at Azureus helt klart er en av de beste bitTorrent-klientene.

Men i og med at det er programmert i Java, er det ikke det beste syns jeg.

 

Ikke et stygt ord om Java, men det egner seg lite til ressurskrevende programmer som stort sett kjører i bakgrunnen. Hvis du bruker maskinen stort sett til surfing og sånn er det greit, men hvis du bruker krevende programmer og spill, trekker Azureus for mye systemressurser til at det er gøy...

Lenke til kommentar
Hva er den beste bit torrent klienten?Bruker nå bit torrent++Går jævlig treigt.

Har hørt noe om å begrense uploaden for å få høyere fart.Hjelper det?Hvis ja hvor mye og hvordan.vil helst ikke bruke netlimiter for jeg skjønte ikke så mye av det. :thumbup:

Hva er egentlig poenget med det nå a? Bittorent greier er slutt for lenge sia... ;)

men men , BitComet er best :p

Lenke til kommentar

Til syvende og sist er det jo de andre i torrentnettverket som avgjør hastigheten,ikke torentklienten.

Har selv en ynkelig 704/128 linje fra Tele2,lastet for en stund siden ned en CD på 700 MB fra Thepiratebay på ca 2.5 time med ABC(det gikk over oppgitt hastighet fra Tele2).Hadde ingen uploadere på linja mi da.

Det hjelper ikke å komme med en konge torrentklient hvis de andre i nettet sinker farten.

Men et must for en klient burde være resume og køfunksjon.

Jeg gidder som regel ikke laste ned fra diverse torrentsider fordi det går for tregt men på Thepiratebay så gadd jeg plutselig fordi det er mange svensker der med raske linjer(hehe).

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...