Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er den beste bit torrent klienten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den beste bit torrent klienten?Bruker nå bit torrent++Går jævlig treigt.

Har hørt noe om å begrense uploaden for å få høyere fart.Hjelper det?Hvis ja hvor mye og hvordan.vil helst ikke bruke netlimiter for jeg skjønte ikke så mye av det. :thumbup:

Vel, jeg bruker Azureus, og synes den egentlig er kjempebra.

Og det med å sette uploaden lavere og få bedre download er bare tull, hvis du setter den til 0, for (ihvertfall på Azureus) med Azureus, må du nemlig sette upload til minst 5 kb\sec.

Lenke til kommentar
synes bitcomet er enklere og greiere enn azureus. er en fordel å begrense uploaden til noe under max på linja di (gjøres i bittorrentklienten eller netlimiter) slik at du ikke struper downloaden din.

hva burde jeg sette den ned til da?har en 704\128 linje men får snart 2048\256

fra telenor

Lenke til kommentar
synes bitcomet er enklere og greiere enn azureus. er en fordel å begrense uploaden til noe under max på linja di (gjøres i bittorrentklienten eller netlimiter) slik at du ikke struper downloaden din.

hva burde jeg sette den ned til da?har en 704\128 linje men får snart 2048\256

fra telenor

Med ei 128 linje fungerer ca. 12 bra.

Lenke til kommentar
Brukte Azureus før, men nå bruker jeg BitComet. Azureus drar noe sykt med ressurser enkelte ganger. I BitComet kan man velge hvilke filer i torrenten man vil laste ned!

 

I Azureus kan ein og velge kas filer ein vile laste ned. Høgreklikk på torrenten inne i programmer -> Vis detaljer -> Filer , så skjønner du resten sjølv.

Lenke til kommentar
Men skal slike spm postes hit? I dunno :dontgetit:

Hvis du tenkte på kategori, så ville jeg tippet på noe under programvare.

Hvis du tenker på det med ulovelige ting osv, så vil jeg påstå at bittorrent er nøyaktig like ulovelig som å ha en nettoppkobling - det er masse lovelige ting å laste ned over bittorren (Anarchy Online er jo ett eksempel).

 

Back to topic:

Bruker selv Azureus.

Tips: Ikke øk maks antall oppkoblinger (connections) noe serlig.. har sett at det har fått div. dårlig nettverksutstyr (feilsøkt hos venner) samt diverse dårlige nettverkskort (har hatt en del av dem.. en del av de dårlige realtek kortene) til å kræsje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...