Nitrius Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg ser andre sin flashlight veldig bra, men min egen kan jeg ikke se i det hele tatt omtrent og jeg mener at jeg har kunnet gjort det før, så derfor lurer jeg på hva dette er? er det normalt eller ikke? vis ikke, hva må jeg gjøre får å få det tilbake til normalt? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 I svarte skal du med flashlight? Bortkasta. Ikke skap problemer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 I know men er kjekt å vite at alt virker, derfor vil jeg vite. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vitsen?? De fleste serverne har jo disabla den likevel. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Som jeg sa, det er greit å vite at alt funker, jeg er sånn, når jeg ser/finner noe som jeg mener ikke er riktig så må jeg få ordna det opp Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Det er vel fordi når du ser på andre er det mer opplyst(?) EDit: har ikke peiling :S Endret 31. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gå ein plass der det er mørkt trykker F, då ser du om den er der. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Gå ein plass der det er mørkt trykker F, då ser du om den er der. Har testa, men forsatt helt likt, har sett på steamforumet at det er fler som opplever det sammen, og dem kom fram til at det har noe med de tweake settingsene vi bruker i autoexec fila vår, så da er det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå