555 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 jeg har kjøpt dette kortet og er klar for overklokking men jeg finner ikke volt justering i bios. kan noen hjelpe? Fra asus.com Extreme Overclocking ASUS A7S333 offers the most overclocking options available to maximize your system performance. Easy DIP Switch or Jumperfree™ overclocking from BIOS Flexible CPU Core Voltage Adjustments in 0.05V increments over defaults Accurate 1MHz adjustments of system-bus-frequency Adjustable VIO memory voltage Adjustable FSB/PCI/MEM ratio Rock-solid stability Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 har du lest manualen til kortet ditt. Kjetil Lenke til kommentar
555 Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 01:14, Kjetil Lura skrev:har du lest manualen til kortet ditt.Kjetil ja og leser nå :smile: Lenke til kommentar
555 Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 01:04, 555 skrev:jeg har kjøpt dette kortet og er klar for overklokking men jeg finner ikke volt justering i bios. kan noen hjelpe?Fra asus.com Extreme Overclocking ASUS A7S333 offers the most overclocking options available to maximize your system performance.Easy DIP Switch or Jumperfree™ overclocking from BIOS Flexible CPU Core Voltage Adjustments in 0.05V increments over defaults Accurate 1MHz adjustments of system-bus-frequency Adjustable VIO memory voltage Adjustable FSB/PCI/MEM ratio Rock-solid stability har lest bruksanvisningen ørten ganger men i den står det ingen ting om voltjustering plz hjelp!!! Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det er en jumper på HK som må stilles før du kan justere volten. Jumperen ligger ved siden av HD LED et sted. Se i manualen din. Når det er gjort går du inn i Bios og stiller først Volt til Manuell så kan du justere volten. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Vi snakker her om A7S333 med Sis chipset ikke sant.. Mener å ha lest at det ikke går ann å justere volten på det kortet foreløpig, kanskje den muligheten kommer etterhvert i en bios update... Btw: Hvor fikk du tak i det kortet ? Lenke til kommentar
555 Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 00:10, Shepherd skrev:Vi snakker her om A7S333 med Sis chipset ikke sant..Mener å ha lest at det ikke går ann å justere volten på det kortet foreløpig, kanskje den muligheten kommer etterhvert i en bios update...Btw: Hvor fikk du tak i det kortet ? her http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå