PioUs-JiN Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei dette er sikkert spurt før, me jeg klarte ikke å lete frem noen poster med dette, så får beklage hvis dette er spurt før men hva koster WoW? for månedlig betaling, halv år, kvartal, år? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det vil trulig koste rundt 100-150 kroner i måneden, men det er ikkje heilt bestemt. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 det er bestemt... 11 dollar i måneden hvis du bestiller 6 måneders abonomang Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Pr. måned koster det $14.99, kvartalvis (tre måneder om gangen) $13.99 og for halvåret (seks måneder om gangen) $12.99 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Altså, ca 100kr. ikke noe ikke mamma kan betale, eller for den saks skyld, du tjener det av en dag på karl johan med en tiggerkopp og et skilt. Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er prisen i USA, vi kommer nok til å betale i euro, fra www.blizzard.co.uk : The month-to-month subscription plan will cost 12.99€ per month, the three-month plan will cost 11.99€ per month, and the six-month plan will cost 10.99€ per month. All of the announced European prices include VAT Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Problemet her er at muttern ikke gidder bruke Visa kortet ! Er 17år og litt surt Hun er så redd for å bli svindlet osv! Bah, må finne en måte å spille på, MÅ Edit: Var lit OT, men måtte bare få det ut, og svaret er jo allerede besvart Endret 1. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Problemet her er at muttern ikke gidder bruke Visa kortet ! Er 17år og litt surt Hun er så redd for å bli svindlet osv! Bah, må finne en måte å spille på, MÅ Edit: Var lit OT, men måtte bare få det ut, og svaret er jo allerede besvart bruk paypal, trenger vel ikke visa dedr.... happ newyer. Paypal er kanksjke ikke sikkert, men om du må ha det så sats på paypal. Eller far din Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg er 17 og har VISA, gikk bare i banken og fikk de til å ordne det for meg. Kan ikke huske at mine foreldre var innblandet i det Edit: Ja det er ekte VISA, ikke slik mini-VISA Endret 1. januar 2005 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
PcT Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ZerkhaN det jeg sa var riktig... les på www.blizzard.co.uk eller www.blizzard.com Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 mener å ha hørt at det vil koste ca. 70 kroner i måneden jeg...huff...Dyrt!! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Selv sal jeg velge tre måneders-betaling. Grunnen er at jeg tror kanskje at jeg kan bli lei før seks måneders betalingen er unnagjort, så har jeg betalt kanskje 100 eller 200 kroner unødvendig. Tre måneder er perfekt! Jeg tror selvfølgelig at jeg kommer til å spille etter det, men vil bare være sikker Lenke til kommentar
X672 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 mener å ha hørt at det vil koste ca. 70 kroner i måneden jeg...huff...Dyrt!! Dyrt??? piff, eg betaler 77,94US (522,25NOK) for 6 månder og eg kan ikkje sei att det er så dyrt med tanke på att du betaler 500 for ett "single player" spill som Max Payne. Du betaler kansje ikkje 500 nå med det kosta nå rundt det nå det kom ut. Enkelt regnestykke, har spilt WoW i 9 dager nå 9x24=216 522/216=2,41 till nå har eg betalt 2,41NOK pr. time og enda har eg 5 månder att med speling La oss nå ta Max Payne, trur eg brukt rundt 15 timer på å spille det gjennom men la oss sei 40 timer for å vera sikker 500/40=12,5 som du ser så er det ikkje så dyrt i med tanke på kor masse meir du vil spela WoW Lenke til kommentar
kukk Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Problemet her er at muttern ikke gidder bruke Visa kortet ! Er 17år og litt surt Hun er så redd for å bli svindlet osv! Bah, må finne en måte å spille på, MÅ Det finnes andre måter å betale på... f.eks skal det jo komme spesielle kort som man kjøper. Disse kortene tilsvarer 1 mnd med WoW... regner med at det er en tallkode eller no sånt man må skrive inn for å aktivere spilletiden... Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det finnes andre måter å betale på... f.eks skal det jo komme spesielle kort som man kjøper. Disse kortene tilsvarer 1 mnd med WoW... regner med at det er en tallkode eller no sånt man må skrive inn for å aktivere spilletiden... ah det håper jeg virkelig mor vill heller ikke bruke VISA... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Huff, begynner å føle meg gammel (ja er jo 31, men likevel...) Folk som synes 100 spenn er dyrt, andre som vil at mamma skal betale... jaja Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg er 17 og har VISA, gikk bare i banken og fikk de til å ordne det for meg. Kan ikke huske at mine foreldre var innblandet i det Edit: Ja det er ekte VISA, ikke slik mini-VISA Er du under 18, kan du ikke få VISA uten foredrenes underskrift. I tilegg pleier de fleste bankene kreve at du har litt penger i banken (normalt 10.000+) før du får kortet. Visa electron kan derimot alle få. Lenke til kommentar
Grimgor Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeje, bruker vel den kortmetoden der man kjøper tid i butikken LEVE WoW!!! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er du under 18, kan du ikke få VISA uten foredrenes underskrift. I tilegg pleier de fleste bankene kreve at du har litt penger i banken (normalt 10.000+) før du får kortet. Visa electron kan derimot alle få. Banken krever da ikke en dritt av penger på konto! Jeg spurte om nettopp dette da jeg skaffet meg mitt VISA-kort hos DNB Nor. De sa at bankene ikke bryr seg om du har penger på konto for å få vanlig VISA-kort. Jeg sitter forøvrig nå på et VISA-kort, med _veldig_ lite penger på... Jeg kommer nok også til å velge en 3 måneders betalings-plan. Av ymse grunner. Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg slår til med en 6 måneders betaling med en gang. Vett at jeg kommer til å spille så lenge da jeg er del-leder i en Wow-Guild og guilden Skal i rundt den tiden eller sannsynligvis tidligere begynne å power-raide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå