Gå til innhold

Syting & klaging =/

Anbefalte innlegg

Jaja, det er greit at det er mye idiotiske fjortis poster på forumet. Det er de fleste enige om.

Likevel vet vi nå alle (som har vært her mer enn 3 dager) at de fleste føler dette. Nå begynner ihvertfall jeg å bli lei av syte postene. Kan ikke moderatorer slette idiotiske meldinger uten forvarsel? Eller rett og slett dele opp i en "hjelp" del og en annen del/rookie, og Xpert del.

Håper ikke dette er en for provoserende post, det er bare at jeg bruker enormt mye tid på å lese klaging. Det ser desverre ikke ut til at det hjelper noe særlig...

Til dere som vurderer å forlate forumet - ikke gjør det =) la heller hver å lese junk-poster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av! Yummy is here! =) Jeg kommer til å være brutal mot feilpostinger og tull. Fjortiss - postinger låses med begrunnelse. La oss holde forumet seriøst, men samtidig fritt nok til å ha det moro.

Lenke til kommentar

Quote:

yummy skrev (2002-06-08 06:22):

Slapp av! Yummy is here! =) Jeg kommer til å være brutal mot feilpostinger og tull. Fjortiss - postinger låses med begrunnelse. La oss holde forumet seriøst, men samtidig fritt nok til å ha det moro.

Kjempebra..vi trenger en med en pisk i hånden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...