magiXen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hei..kjøpt nytt kamera canon mv700i åssen får jeg bildet i den oppå kameraet? den man kan dra ut og bøye opp.??????? vær så snill å hjælp meg plz! Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 den derre viewfinder dritten plz noen må hjælpe meg Lenke til kommentar
Zalooz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvis du hadde lest bruksanvisningen skikkelig, så hadde du funnet ut at LCD-skjermen må enten være lukket, eller snudd den andre veien for at du skal kunne se noe i søkeren på toppen... Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 saken er at jeg har prøvd det men det kommer ikke noe, og jeg lurte på om det kansje var en innstilling eller no, og kansje noen andre har smama greiene. forresten har du et sånnt cam Zalooz? Lenke til kommentar
Zalooz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Okey... Da har ikke jeg peiling, nei... Det jeg har er en MV750i. Den er jo litt mer avansert, men stort sett skal det jo være mye den samma greia. Det har aldri vært noe problem med søkeren på det kameraet. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 ja kjenner til det kameraet;) hehe usb, bedre night,kvalitet, annen linse, ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå