Gå til innhold

Store bokstaver og dårlige overskrifter

Anbefalte innlegg

Begynner å gå lei av tråder med kun store bokstaver i overskriften. Er det det virkelig slik at "dere" må bruke det? Er det et ungdomsopprør? Andre psykiske plager?

Vel, det ser uansett ikke ut som om folk lærer, så da spør jeg: er det mulig for dere i HW å skripte det slik at kun store bokstaver i overskrift ikke godtas?

Kun 1 utropstegn eller spørsmålstegn bør også aksepteres.

Hvis ikke bør moderatorene slå hardere ned på slik bruk.

Ellers er det mange dårlige overskrifter; "HJELP MEG ALLE I FORUMET !!!", "Hjelp meg please...", "HJELP !!! SE HER !!!" osv... Jeg kjeder meg fryktelig hvis jeg svarer på slike tråder.

Moderatorer - please slå hardt ned på slikt også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-08 00:43, borre skrev:

Moderatorer - please slå hardt ned på slikt også.

Kan ikke alle dere fornuftige brukere hjelpe meg litt?:) Prøv å være høflig og rettlede når det skjer en overskridelse, så skal jeg ta meg av de grove..

Takk

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-08 00:48, SirHartge skrev:

Kan ikke alle dere fornuftige brukere hjelpe meg litt?
:)
Prøv å være høflig og rettlede når det skjer en overskridelse, så skal jeg ta meg av de grove..

Takk

Jeg prøver så godt >jeg< kan iallefall. Ikke alltid at man føler at rettferdigheten seirer eller fort nok, men som oftest gjør dere (moderatorene) en god jobb :smile:

Quote:

Den 2002-06-08 00:49, Kjetil Lura skrev:

borre begyner du å bli lei av hw sitt forum,håper ikke du forlater forumet du har mangen gode svar som eg har lært av,har brukt pc siden des 96,du har lært meg mangen nye ting som eg ikke kunne før.

Kjetil Lura

Nja... lei er jeg nok ikke, men hvis utviklingen fortsetter i negativ retning lenge nok så.

Skittkastingen, flamingen, banningen og regelrett fravær av folkeskikk har forsvunnet hos mange av de nye brukerne. Mon tro om det er varmen som gjør det?

Lenke til kommentar

Makan. Hvorfor hisse seg opp over at noen skiver med store bokstaver. Overse det.

Snart må vel alle innlegg starte med

"Kjære hardwarekamerater"

og avslutte med

"Heil Hardware.no"

for ikke å bli sperret. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

p4power skrev (2002-06-08 01:42):

Makan. Hvorfor hisse seg opp over at noen skiver med store bokstaver. Overse det.

Er ikke så lett å overse, mange gode innlegg forsivnner i strømmen av dårlige innlegg.

Quote:

og avslutte med

"Heil Hardware.no"

for ikke å bli sperret.
:grin:

Jeg personlig mener at emnet bør være som en boktittel. si noe om hva innlegget handler om.

f.eks:

emne : [sett inn hovedkort her] og Raid i [sett inn OS her]

innlegg : Jeg får ikke RAID til å fungere i [OS]. Jeg har [HK]. Når jeg starter opp, så får jeg denne feilmeldingen: [feilmelding]. Jeg har lest manualen, men finner ikke svar. tror det kanskje kan ha noe med [hva det kan ha med å gjøre].

Det er et bra innlegg.

Kan ikke HW.no sette inn ett emne på toppen av hver kategori som sier hva man skal gjøre og ikke gjøre? og slå hardere ned på feilposts, dårlige emner og barnslig oppførsel? og ett slikt script som ble nemnt lenger oppe? Det hadde vert ypperlig. da tror jeg flere hadde fårr hjelp, flere gode tråder og mindre skitkasting.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-08 01:42, p4power skrev:

og avslutte med

"Heil Hardware.no"

for ikke å bli sperret.
:grin:

man trenger da ikke store bokstaver,så er det tillat å bruke hode og vanlig oppførsel.

Kjetil

Lenke til kommentar

Det med store bokstaver i emnet: Kunne man ikke nektet meldinger som har fler enn 3 store bokstaver i topic, å bli lagt ut i forumet?

Det samme med utropstegn og spørsmålstegn.

Bare en tanke...

Det burde også være mulig å slette kontoer her, på en enkel måte...

Lenke til kommentar

Quote:

Aderlig skrev (2002-06-08 12:55):

Det med store bokstaver i emnet: Kunne man ikke nektet meldinger som har fler enn 3 store bokstaver i topic, å bli lagt ut i forumet?

RAID problem i Win XP...

Tror ikke det er en så veldig god løsning. Bedre å oppfordre til litt mer vettig bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...