Sir_cruz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Yeah jeg har fått 1080 GB nå Må bare si at ST lab (sata kontroller 2 slots) burde bundle kortet litt bedre jeg mangler en sata kabel nå så jeg må ut i morra og kjøpe det , hehe egentlig burde jeg ikke regne med at de bundler i det hele tatt... men men har også fått Hiper 480w psu Type R (rød) 14db den er bare helt konge tøff og se på og utrolig stille med en 120mm vifte i crom har også bestillt 125 eProformance 8x plater men disse har ikke kommet enda Bare så digg og ha over 1TB ENDERLIG Lenke til kommentar
Dario Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Yeah jeg har fått 1080 GB nå Må bare si at ST lab (sata kontroller 2 slots) burde bundle kortet litt bedre jeg mangler en sata kabel nå så jeg må ut i morra og kjøpe det , hehe egentlig burde jeg ikke regne med at de bundler i det hele tatt... men men har også fått Hiper 480w psu Type R (rød) 14db den er bare helt konge tøff og se på og utrolig stille med en 120mm vifte i crom har også bestillt 125 eProformance 8x plater men disse har ikke kommet enda Bare så digg og ha over 1TB ENDERLIG har du bruk for 1 TB da? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 ohh jeah, hadde 700gb og det er rett og slett fullt så nå skal jeg sortere på de diskene jeg har også putte mere inn har en ganske stor samling av div-x og DVD backup også og jeg riper \ ødelegger dvd er hele tiden så jeg må ha backupen der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå