Dragon Hunter Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Biljaktene er ofte i det beste i flere actionfilmer. Selv synest jeg biljakten med Camaro'en i filmen "Executive Target" er den beste biljakten. Biljakten minner om 70-talls biljaktene, selv om filmen er fra 1997. Det er mye hopp, kollisjoner, breisladder osv. Og det beste med biljakten er at det blir brukt råe biler, som f.eks en Camaro med 370hk, ikkje kjipe, små civicer med 250 hk. Jeg er forøvrig klar over at biljakt skrives i ett ord, men tittelen på emnet måtte være minst tre ord, og jeg kom ikke på noen bedre tittel. Endret 30. desember 2004 av superseven Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Helt klart The Blues Brothers. John Landis var skikkelig flink der ja. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 må nesten si meg enig med Executiv Target der.. ps; skift tittel til "beste biljakt scene" eller noe eller så kan en moderator stenge den grunnet 3ords regelen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ps; skift tittel til "beste biljakt scene" eller noe eller så kan en moderator stenge den grunnet 3ords regelen. Med andre ord, dele opp biljakt-scene istedenfor biljakt? Kløktig. Stenges, som seg hør og bør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg