jms88 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei Jeg ser etter en mp3spiller med: 512 mb flash minne Gjerne radio MÅ ha byttbart batteri. f.eks AAA batteri ellers er det ikke så viktig med de andre tingene har sett litt på disse spillerne, TwinMOS RedRock MP3 spiller - 512MB http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43317 Creative MuVo TX FM 512MB http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302203...9A-9221E43E6684 Creative MuVo Micro N200 512MB http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304311&cks=PRL Har hatt en 128 mb creative muvo som jeg var veldig fornøyd med, men den hadde lite bass, lurer på om noen har noen erfaringer med disse spillerne ( kom gjerne med noen andre anbefalinger også hvis dere kan) Twinmos er jo kjent for RAM og ikke MP3 spillere, men trenger det av denn grunn å være en dårlig mp3 spiller? plusset med den er at batteriet varer 3 timer lengre enn på creative spillerne Takker på forhånd! Lenke til kommentar
ymmot Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Sjekk ut bluero, spilleren som heter emx-830 ser jo ut til å ha alt du vil ha og litt til. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Litt synd du krever bytt bart batteri, da denne jeg vil anbefale deg har opptil 26t spilletid. se www.niob.se Disse spillerene her har veldig god lyd! har kjøpt meg en selv og er veldig fornøyd. se forøvrig www.niob.se Lenke til kommentar
becken Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Litt synd du krever bytt bart batteri, da denne jeg vil anbefale deg har opptil 26t spilletid. se www.niob.se Disse spillerene her har veldig god lyd! har kjøpt meg en selv og er veldig fornøyd. Jeg er på utkikk etter en liknende spiller som tråd-starter. For meg er det ikke så nøye om det er AAA eller proprietært oppladbart batteri, men jeg *MÅ* ha driverløs USB-overføring (noe som begrenser valgmulighetene drastisk). Hadde tenkt å kjøpe TX FM 512, men den er for tiden utsolgt. Usikker på om jeg skal vente til den blir tilgjengelig igjen. NB-110 ser fet ut - bra batteritid og støtte for ogg vorbis er gode saker. Hvor får man kjøpt denne spilleren? Prisguiden viser ingen butikker hverken for 256 eller 512 MB utgaven. Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) trådstarter bestilte en TX FM 512 i går, på mpx.no stod det at den kom på lager 5 januar, og det overlever jeg å vente på. 1000 kr for 512 mb er etter min mening veldig billig i forhold til mange andre merker da 512 mb fort kan koste det dobbelte Endret 2. januar 2005 av jms88 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 NB-110 får du bare kjøpt i Sverige, samt i en ELFA butikk i Oslo. Ellers finnes den i et par web shopper. (se niob.se for hvem dette er). Nærmeste fysiske butikk er BRL som ligger på det nye senteret på Nordbyen i Sverige. Jeg betalte 2288 Svenske kroner for 512mb utgaven, men da fikk jeg med et par "koss the plug" på kjøpet (BRL Gøteborg) men gjelder vel kanskje alle BRL? Legg merke til at du kan oppgradere firmwaren så den gir 2x30mW uteffekt, noe som gjør at du kan drive relativt heftige øretelefoner med den. Som standard er det 2x22mW uteffekt, som også er en del høyere en de fleste på markedet nå. Alle kabler er i praktiske bokser som spoler seg inn som en støvsugerledning. Veldig prakisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå