Analyzer Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Heisan Prøver å finne en side på internett der en kan laste ned *Hi-Res* DVD Cover. Har vært innpå en spesiell side som var ganske bra, men husker ikke adressen... har funnet ut at dette programmet kobler seg til den samme serveren og laster ned derifra, men det går så sinnsykt tregt... Til litt info så er navnene på coverene som man laster ned slik som dette: navnpåfilm_sone_språk_cstm\scan_scanner_upploader.jpg Håper noen kan hjelpe meg med å finne tilbake til siden:) Endret 30. desember 2004 av Analyzer Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vet ikke om det er denne siden, men www.cdcovers.cc er en side med veldig mange covers. Vet ikke om dem er hi-res. Bruker den ikke så mye lengre Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Nei, det er desverre ikke den siden... der er det ikke hi res cover.... Lenke til kommentar
Gega Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Disse har cover med høy oppløsning.. finner ikke alt der men dem har mye.. http://daprogger.mine.nu/ Mvh Gega Lenke til kommentar
?????? Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 daprogger.mine.nu er bra når du først finner coveret. Hvilke cover mangler du? Har en god del av de litt nyere filmene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå