....... Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hei. En kamerat av meg har herpa hovedkortet sitt. Noen som har et hovedkort de kan annbefale til socket A, rundt 1000 kr? På forhånd takk. Endret 30. desember 2004 av xlnz Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Da må jeg sterkt anbefale DFI NFII Infinity Ultra eller Lanparty rev. B. Disse kortene er utrolig bra. Hovedkort.no har DFI kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) På meg virker det noe "teit" å kjøpe ett nytt socket-A HK til 1000kr. Dersom HK er gåent.. har du/dere nå alt dere trenger av kabler, braketter..osv.. Drivere kan man/bør man uansett laste ned fra nett.. Så spørs det litt hvor late du/dere er... Hvilket HK snakker vi om? (som er "herpa").. Når du/dere har funnet ut/sjekket ut det.. anbefaler jeg en "review" av alle demokort som komplett til stadighet har til salgs... Edit: Er du/dere heldige har komplett ett kort inne med samme chipset til en billig penge..Da er det bare "tut og kjør"... Endret 30. desember 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Enig i den, sjekk om du får tak i demo/lagersalg samme type kort som dere har. Men SocketA er ikke alltid SocketA heller, hvis du først skal kjøpe nytt. Hva slags prosessor er det? Eller kort.. EDIT: Psdata har en del lagersalg, sjekk disse også. Endret 30. desember 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
plextor Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kjøp et asus asus a7n8x-e Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kan han ikke benytte sjansen til å oppgardere til et sokkel 939 system da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kan han ikke benytte sjansen til å oppgardere til et sokkel 939 system da Ikke til en tusing.. Men jeg har nå sett socket-754 til ca. 400kr på lagersalg hos PS-Data.. de få minuttene det ligger usolgt.. Og mener jeg har sett AMD 64 til under tusenlappen på demosalg (komponenter) hos Komplet.. Så ja.. skal man bruk ca. 1000++ fordi ett HK er dødt.. bør man utvilsomt vurdere ett plattformbytte.... Lenke til kommentar
....... Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Mhm skjønner.. Men trur ikke det er aktuelt.. Da blir det jo en del mer penge på CPU osv... Trur kanskje det blir et ASUS A7N8X-E DELUXE HK eller eventuelt et demo kort Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg har selv ASUS A7N8X-E DELUXE og er veldig fornøyd med dette hovedkortet. koster det ikke rundt 700 eller noe sånt nå da? anbefales iallefall. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Dette kortet virker veldig bra, lar erfaringene i prisguiden snakke for seg. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Dette kortet virker veldig bra, lar erfaringene i prisguiden snakke for seg. Det var jo billig og (demo) Lenke til kommentar
Herminator Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Dette kortet virker veldig bra, lar erfaringene i prisguiden snakke for seg. Det har du helt rett i... Anbefaler dette kortet, ingen vist i å bruke mere på socket a siden dett er ett av de beste! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg har et Abit NF7-S V2 kort og vil anbefale det på det kraftigste (mer stabilt hovedkort skal du lete lenge etter) men det har vel kommet en nyere versjon (Abit NF7-S V2 G eller noe sånt no) så det er muligens litt bedre. men uansett Abit NF7 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hvis man først skal bytte kort så er DFI NFII kortene minst like bra. Har også hørt at det skal være hakket bedre. Men det finner du ikke på Demo lista desverre. Og nytt så koster vel Infinity utgaven nesten 7-900,- nå. Endret 1. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå