Gå til innhold

Hvilket "socket A" hovedkort til en tusenlapp?

.......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

På meg virker det noe "teit" å kjøpe ett nytt socket-A HK til 1000kr.

Dersom HK er gåent.. har du/dere nå alt dere trenger av kabler, braketter..osv..

Drivere kan man/bør man uansett laste ned fra nett..

Så spørs det litt hvor late du/dere er...

Hvilket HK snakker vi om? (som er "herpa")..

Når du/dere har funnet ut/sjekket ut det.. anbefaler jeg en "review" av alle demokort som komplett til stadighet har til salgs...

Edit:

Er du/dere heldige har komplett ett kort inne med samme chipset til en billig penge..Da er det bare "tut og kjør"...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Enig i den, sjekk om du får tak i demo/lagersalg samme type kort som dere har. Men SocketA er ikke alltid SocketA heller, hvis du først skal kjøpe nytt. Hva slags prosessor er det? Eller kort..

EDIT:

Psdata har en del lagersalg, sjekk disse også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kan han ikke benytte sjansen til å oppgardere til et sokkel 939 system da ;)

Ikke til en tusing..

Men jeg har nå sett socket-754 til ca. 400kr på lagersalg hos PS-Data.. de få minuttene det ligger usolgt.. :)

Og mener jeg har sett AMD 64 til under tusenlappen på demosalg (komponenter) hos Komplet..

Så ja.. skal man bruk ca. 1000++ fordi ett HK er dødt.. bør man utvilsomt vurdere ett plattformbytte....

Lenke til kommentar

Hvis man først skal bytte kort så er DFI NFII kortene minst like bra. Har også hørt at det skal være hakket bedre.

Men det finner du ikke på Demo lista desverre. Og nytt så koster vel Infinity utgaven nesten 7-900,- nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...