janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 spank-mail :lol: Du mener Spam.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 spank-mail :lol: Du mener Spam.. Der fikk jeg meg en sinnsykt god latter! :!: Flytt denne til humor-kategorien er du snill! Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Sorry.. kaller det spankmail med hensyn til hva det betyr på engelsk! Har holdt lengere på med pc siden 286maskinene var råe så jeg jeg er klar over den tradisjonelle betegnelsen på uønsket epost SPAAANKmailz is comming here! Endret 11. januar 2005 av unge johansen Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sorry.. kaller det spankmail med hensyn til hva det betyr på engelsk! Har holdt lengere på med pc siden 286maskinene var råe så jeg jeg er klar over den tradisjonelle betegnelsen på uønsket epost SPAAANKmailz is comming here! Spank? Er ikke det sånn "slåpårompa-greier" da? Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tja. Er det det? Det viste jeg ikke. Derfor jeg kalte de det da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Da var det nok off topic-prat. Lenke til kommentar
PrsTekn Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg har holdt på med virusprogrammer i 15 år nå og variert kraftigt etter som tiden har godt, jeg er for tiden havnet på Normann sine løsninger som har blitt gode og stabile. I tillegg har de blitt mer lydløse, de arbeider i bakrunn, mer enn Norton som bruker flere tråder. hva morgen dagen bringer vet ingen........ Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Synes NOD32 ser ut som en god løsning. Noen som vet hva det koster? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen som vet hva det koster? Ta en titt her. Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Panda Platinum Internet Security - Antivirus - Firewall - Anti spyware - Anti dialer - Anti spam Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Har ekstremt dårlige erfaringer med Panda, så det anbefales ikke til noen. Den gangen jeg prøvde det tok det sinnsykt lite virus, og klarte ikke å fjerne noe særlig. Endret 13. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har ekstremt dårlige erfaringer med Panda, så det anbefales ikke til noen.Den gangen jeg prøvde det tok det sinnsykt lite virus, og kalrte ikke å fjerne noe særlig. Samma her, fikk heller ikke sletta Panda.. Lenke til kommentar
Sc0RpIoN Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kaspersky... Helt uten tvil. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har ekstremt dårlige erfaringer med Panda, så det anbefales ikke til noen.Den gangen jeg prøvde det tok det sinnsykt lite virus, og kalrte ikke å fjerne noe særlig. Panda er også ekstremt ressurskrevende. Når jeg hadde Panda brukte maskinen over 2 min på å skru seg av. I tillegg var maskinen lite responsiv til tider. Lenke til kommentar
waz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Microsoft annonserte jo for en stund tilbake at Computer Associates ga et års gratis antivirus og brannmur, får det gratis her: http://store.ca.com/dr/v2/ec_main.entry25?...5715&CID=179825 Jeg har vært fornøyd med det, har funket fint, men jeg har ikke prøvd noen andre heller, så kan jo være at det er noen andre som er bedre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Microsoft annonserte jo for en stund tilbake at Computer Associates ga et års gratis antivirus og brannmur, får det gratis her: http://store.ca.com/dr/v2/ec_main.entry25?...5715&CID=179825 Jeg har vært fornøyd med det, har funket fint, men jeg har ikke prøvd noen andre heller, så kan jo være at det er noen andre som er bedre. Et av de værste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
waz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Et av de værste jeg har prøvd. Hehe, ja, var kanskje en grunn til at de gjorde en avtale med microsoft. Hva er det som er så dårlig med det? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hva med Zonealarms antivirus, har det nå, er jeg trygg? Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Litt offtopic, men trenger jeg firewall hvis jeg har routed med innebygd firewall? Hvis den er konfigurert riktig osv? Jeg har åpnet porter til bittorent, spill osv, men dette kan vel ikke gjøre noe? Er det stort behov for brannmur på lan? Er det mest virus og ormer man får på lan, eller kan det være viktig med lukkede porter osv? Isåfall, funker det ok med router firewall hjemme og windows xp firewall på lan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå