Freqtal Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 OT: Når jeg har installert NOD32, kan eg installere Norton Internet Security då, eller blir det tullball? Da blir det bare tullball ja! En annen like bra brannmur eg kan installere då? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 NIS er vel mer enn en brannmur, følger det ikke med antivirus der da? Det var derfor jeg mente at det ville kræsje. Eller tar jeg fullstendig feil nå? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) NIS er vel mer enn en brannmur, følger det ikke med antivirus der da? Det var derfor jeg mente at det ville kræsje. Eller tar jeg fullstendig feil nå? NAV(Norton AntiVirus) og NIS(Norton Internet Security) e to forskjellige ting, tror eg, e ihvertfall to forskjellige installasjoner. Og NIS e mere enn en brannmur, men det e ikke antivirus. Endret 31. desember 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bruker NOD32 og er fornøyd med det... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Så nå på http://www.symantec.com/sabu/nis/nis_pe/ At i NIS følger det med: Norton AntiVirus™ Norton™ Personal Firewall Norton™ Privacy Control Norton AntiSpam™ Norton™ Parental Control Med andre ord: Ikke lurt å installere det.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) jeg bruker adaware Ad-Aware er vel meir eit program som fjerner ad-aware og spyware og lignende. Endret 1. januar 2005 av zefler Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg bruker adaware Ad-Aware er vel meir eit program som fjerner spyware og lignende. Det fjerner vel eller adware Spybot fjerner spyware.. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 tror mysil er litt på villspor her ja :!: Lenke til kommentar
Vims Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 NAV(Norton AntiVirus) og NIS(Norton Internet Security) e to forskjellige ting, tror eg, e ihvertfall to forskjellige installasjoner. Og NIS e mere enn en brannmur, men det e ikke antivirus. NIS er antivirus+brannmur. NAV er bare antivirus. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det fjerner vel eller adware Spybot fjerner spyware.. Ad-Aware fjerner adware og spyware, det samme gjere spybot. Ikkje sant? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Under installasjon av NIS så kan du velge å ta bort NAV... eg vil ha brannmur! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Under installasjon av NIS så kan du velge å ta bort NAV... eg vil ha brannmur! Ok, tror nok det skal gå fint da.. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 E ZoneAlarm noe å satse på? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 E ZoneAlarm noe å satse på? Ja absolutt. Skal du velge gratis ville jeg valgt Sygate! Lenke til kommentar
tehnoob Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ser ut som de fleste er enig i at NOD32 er det beste antivirus programmet Tror jeg skal gå for det Jeg spiller en del, så jeg tror det kommer til å falle i smak. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har gått over fra NAV til NOD32 og er kjempefornøyd! Scanner hele harddisken på et par minutter.. NAV brukte over en time Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med Ormer og slikt. Norton Antivirus har jo Internet Worm Protection. Er Nod32 like effektiv mot ormer? Det er jo tross alt det som er mest irriterende på LAN og slikt. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tja, hvis du kjører "immunizer" funksjonene til Spybot og Spywareblaster så tror jeg du ikke trenger å være helt paranoid på neste lan'et ditt ihvertfall :-) Lenke til kommentar
goggys Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bruker NOD32 og sygate firewall sammen og det funker perfekt. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hva med Ormer og slikt. Norton Antivirus har jo Internet Worm Protection. Er Nod32 like effektiv mot ormer? Det er jo tross alt det som er mest irriterende på LAN og slikt. Jepp, NOD32 har faktisk en større og mer oppdatert database enn Norton. NOD32 er også det eneste antivirus programmet som har tatt alle virusene som har blitt spredd noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå