RastaXP Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Nå i det siste har jeg fått denne plagsomme beskjeden opp. Hva kan den skyldes? Den kommer også når jeg avslutter/eller kjører andre program en media player. Minnet er av typen Corsiar Value 2x512 mb PC 3200. Resten av maskinvare er i profilen. Endret 30. desember 2004 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har du overklokket maskinen? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) ja, fra 2800+ til 3000+. Den har vært helt stabil hele tiden. Idle ligger på 45 grader. Har forresten klokket ned nå, men den oppfører seg like tilbakestående som før . Endret 1. januar 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Klokka du FSB, eller bare multiplier? Jeg hadde samme problemene med WoW når jeg hadde klokka FSB med min XP2800+ Barton.. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Klokka med fsb'en ja. Har forresten kjørt memtest. Den fant ingen problemer Lenke til kommentar
dualfire Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 har samme problemet selv:/ men jeg har twinmos brikker Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Samme problem her, twinmosbrikker og FSB klokking Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Samme problem her, twinmosbrikker og FSB klokking Melder meg på rekken der... Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Yapp, er nok med på den...! Har klokket FSB jeg også... PQI ram 512mb x 2 Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg får av og til denne meldingen men overklokker ikke. Har Amd 1400Mz,Msi K7T266 Pro og to forskjellige Ram brikker som er Twinmos og Apacher(256 og 512Mb).Hørt at dette ikke er bra men visste det ikke da jeg kjøpte det for lenge siden. Et annet merkelig problem jeg har er at når jeg reseter PCn så låser den seg når den starter opp igjen,så må jeg restarte den i sikkerhetsmodus for å komme opp i vanlig windows mode igen.Hjalp ikke å reinnstallere windows. En feil jeg får daglig omtrent er at forskjellige programmer ikke svarer og må avsluttes,irriterende. Skal kjøpe alt nytt,venter på Nforce4. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Uten at jeg vet svaret, tror jeg dere bør prøve dette spørsmålet i Windows kategorien. Jeg har sett den feilmeldingen på så mange ikke- klokkede maskiner, at jeg tror ikke på at det har noe med fsb og gjøre. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har også hatt den feilmedlingen, med samme cpu, klokket. Men dte hjalp etter en Fomatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå