imastard Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Så for ei stund sidan fleire tutorials som var på norsk, blandt anna om korleis ein mekkar på bilar i PS. Eg finn dessverre ikkje desse tutorialsa igjen, men håpar at nokon har dei og kan legge ut link. På forhånd takk. Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 http://www.haraldbjellvag.com/ Der er det en del tutorials (videoer) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 http://www.haraldbjellvag.com/Der er det en del tutorials (videoer) Det var nytt. Veldig interesssant og en artig måte å lære på.. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 å mekke biler er kjempe morro,tror den siden du tenkte på var kanskje denne Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Photoshop tips & tricks kan også være grei å besøke. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Fikk rett tutorial: Her er resultatet av ein Audi RS6 med litt fiksing. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Var da en forferdelig ting å gjøre med en ellers fin bil! Men for å vere litt konstruktiv: Arbeid litt med skyggelegging, det heile blei veldig flatt slik det er no. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Var da en forferdelig ting å gjøre med en ellers fin bil! Men for å vere litt konstruktiv: Arbeid litt med skyggelegging, det heile blei veldig flatt slik det er no. Veit at fronten var støgg på modden, men det er dørhåndtaka eg er fornøgd med. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Trur det vart litt betre no. Men viss det er andre på forumet som driv og "moddar" i PS så berre legg inn bilder i tråden. Lenke til kommentar
Ben Leiper Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tror dørhåndtakene dine rett og slett ville blitt penere ved litt rask bruk av healing brush i PS. Et genialt enkelt verktøy til slikt arbeid, om clone stamp blir for "grovt". Mvh Ben healer Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Trur det vart litt betre no. Men viss det er andre på forumet som driv og "moddar" i PS så berre legg inn bilder i tråden. Har du modda lenge?feil med den:Bak dørhåndtaket er dårlig skjult på en måte,felgene er feil farge,rutene er tona på feil måte,men stå på!! Se på tutorialer på Digimods så tutorial. Har modda i par måneder selv Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Her er en lilla Audi TT.. Endret 13. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) En jeg lagte for leeenge siden. Men imastard, bruk litt mer tid, og når du markerer gjør det skikkelig og nøyaktig. Senk opacityen litt på sotingen. Vinduene på venstre side ( ) Der har du litt å gjøre. EDIT: Slenger inn originalen Endret 13. januar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vinduene på venstre side ( ) Der har du litt å gjøre. Meg? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vinduene på venstre side ( ) Der har du litt å gjøre. Meg? Nei, imastard Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vinduene på venstre side ( ) Der har du litt å gjøre. Meg? Nei, imastard Må si at det er litt manglende soting på venstre-vinduet ditt også... Tenkte ikke så veldig mye over det men... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Vinduene på venstre side ( ) Der har du litt å gjøre. Meg? Nei, imastard Må si at det er litt manglende soting på venstre-vinduet ditt også... Tenkte ikke så veldig mye over det men... Ja. ga det helt opp. blir stygt uanset hvor mye jeg prøver.. EDIT: Og ja, front bumperen får jeg heller ikke til å passe særlig bra.. Endret 13. januar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå