Gå til innhold

Hjelp med World !

Lima

Anbefalte innlegg

Har World 2000,Norsk. Er ikke noen avansert bruker av det prog. Men skal lage noe for en bekjent. Velger: Kantlinjer og skyggelegging. Velger grafikk. Så får jeg en ramme rundt hele arket.Vises også på forhåndsvisning. Men når jeg skriver det ut, mangler bunnen av ramma. Har prøvd div justeringer, også i fil/utskriftsformat. Noen gode råd ?

Det har vel ikke noe å si hvor mye tekst det er "Inni", heller ikke om det er satt inn noen bilder rundt teksten ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-08 00:33, Lima skrev:

Har World 2000,Norsk. Er ikke noen avansert bruker av det prog. Men skal lage noe for en bekjent. Velger: Kantlinjer og skyggelegging. Velger grafikk. Så får jeg en ramme rundt hele arket.Vises også på forhåndsvisning. Men når jeg skriver det ut, mangler bunnen av ramma. Har prøvd div justeringer, også i fil/utskriftsformat. Noen gode råd ?

Det har vel ikke noe å si hvor mye tekst det er "Inni", heller ikke om det er satt inn noen bilder rundt teksten ?

Du har satt arkformatet til A4 (ikke letter), vel?

Sjekk innstillinger i Word, printerinstillinger

Noen flere tips har jeg ikke.

runmad

Lenke til kommentar

Takker for svar. Men er nok like langt. Jo, da står på A4. Har prøvd med div marg instillinger, uten res.

Også prøvd justert i boksen format/kantlinjer. Og i fil/utskrifts format Noen ganger kommer rammen og teksten på side 1. og en ramme på side 2. Alt etter som. Prøvde nettop med en ny blank side. La kun inn en ramme fra "Grafikk". Skrev ut, og bunnen manglet. Skulle jo tro at det som vises i utskriftsformat skulle komme med.

Bruker en HP Deskjet 930c/Office 2000. Når jeg skriver ut:

Av og til melding om at margene er for smale, av og til om jeg vil justere margene, men hjelper ikke. Mener at jeg har prøvd med max bredde/høyde på margene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...