GTS Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har nettopp drevet å oppgradert PCen litt, men har kommet over et problem. Den vil ikke starte Når Power knappen trykkes inn, begynner viftene såvidt å gå i noen millisekunder før det stopper opp. Jeg sitter nå å skriver fra den aktuelle maskinen, men bruker nå en Chieftec PSU jeg har hatt liggende. Problemet skulle vel nå være en defekt NorthQ PSU, men tingen er at da jeg testet den sammen med mitt gamle MSI hovedkort, fungerte alt som det skulle Det gamle MSI hovedkortet brukte riktig nok ikke 4-pins 12V strømmen, så problemet kan kanskje skyldes dette, men virker litt rart. Noen som har vært borti kompatibilitetsproblemer med NorthQ og hovedkort? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har NorthQ 4001SE sammen med EPoX EP-8KDA3+ helt smertfritt Lenke til kommentar
GTS Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 hmm.. jeg sender PSUen i retur. Er ikek stort mer jeg kan gjøre.. NorthQ4001SE er vel såvidt jeg har forstått bare en visuelt fetere PSU, og skulle ha samme innmaten. Men da vet jeg ihvertfall at det oppsettet skal fungere.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ja, og SE har SATA kabler - noe vanlig 4001 ikke hadde men som nå tilsynelatende har fått nå i ettertid. Tror det var den største forskjellen på SE og vanlig. Men merkelig det ikke vil kjøre hos deg Siden MSI hovedkortet kjørte smertefritt kan det jo også hende at EpoX kortet ditt er defekt eller har tatt skade under utrustning/oppgradering. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Min PSU har S-ATA kabler ja.. Utelukker hovedkortet ettersom det kjører bra på Chiftec PSUen. Sender like greit PSU i retur :-) Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har NorthQ 4001SE sammen med EPoX EP-8KDA3+ helt smertfritt samme her, no probs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå