co2 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ville fjerne Norton for å installere en nyere versjon. Uinstall gikk ikke, kom bare error. Så jeg installerte Winreg å fjerna alt av Symantec, men det er en fil jeg ikke klarer å fjerne som er "NAVHEXT.DLL" Noen som vet hvilken prosess den som kjører den eller vet om et program så finner ut slikt? Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sikker på at den ikke het "NAVSHEXT.DLL" (med s)? Symantech Sp+ Lenke til kommentar
bertie Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 synd å si det, men tidligere erfaringer med norton har gjort at jeg anbefaler noe jeg gjør sjelden, og det er en full reinstallasjon. Hvis ikke det finnes et program fra Norton som fjerner akkurat det norton-programmet du har installert da... bertie Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hmm, jeg er tydeligvis ikke den eneste som har hatt problemer med Norton. Fatter ikke at folk orker det. Programmet skal ironisk sett stoppe og slette virus, men oppfører seg selv som et virus. I likhet med et virus tar Norton seg selv veldig høytidlig, tar ressurser fra maskinen din, gjør ting du ikke har bedt om, og helt umulig å avinstallere. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) synd å si det, men tidligere erfaringer med norton har gjort at jeg anbefaler noe jeg gjør sjelden, og det er en full reinstallasjon. Hvis ikke det finnes et program fra Norton som fjerner akkurat det norton-programmet du har installert da... bertie min erfaring er, når du installerer NAV på nytt, kommer det en valg om avinstallering. ( den må du ta og restarte maskinen/starte på nytt ) du kan også besøke norton sin side og laste ned ett program som avinstallere norton 2003/2004 men den funker ikke alltid. ( vanskelig !! ) lykke til Endret 31. desember 2004 av gaggen Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Vel... det gikk ikke A reinstallere/slette gamle sA nA har jeg formatert A installert windows pA nytt Men, som dere kanskje ser sA er tastaturet engelsk nA, hvordan skifter jeg det Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 nå bruker jeg aldri å avinstallere Norton på noen av mine datamaskiner, men siden jeg aldri har/har hatt problemer med Norton så ser jeg ikke noe grunn til å avinstallere den heller. hvis jeg til all formodning skal ha avinstallert Norton så tar jeg heller å gjenoppretter et av mine Image som jeg laga før jeg installerte Norton. dette skaper null problemer. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gå til regionale innstillinger i kontroll panelet Velg fanebladet languages, trykk på details. Trykk så på "add" og legg til norsk. Ta evt bort engelsk Sp+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå