fy_pokkers Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 God Morgen, God Dag Og God Kveld, Godtfolk! Filosofer, eksistensialister, pessimister, optimister, feminister(nei vent, helst ikke feministene), populister, kommunister og kapitalister..: FOREN EDER! Velkommen til lekeplassen! De fleste her har muligens opplevd å møte mennesker i assorterte alderskriser? Vi har "jeg-er-ikke-udødelig-krisen," "jeg-ble-dumpa-krisen," og sist men ikke minst midtlivskrisen. En felles for overnevnte er følelsen av at man vil oppleve mer en det man har gjort tidligere, samtidig som man begynner å skjønne at ens evner, og ikke minst tiden, ikke strekker til. Alderen på dette forumets medlemmer er meget varierende. Registeret spenner over elever fra tidlig barneskole, til aldrende familiefedre. Felles for oss igjen er vel, og dette er en antagelse, ovenfor alt dette forumet. Vi har her en eksepsjonell mulighet til å diskutere diverse saker ut ifra fra genuint ulike synspunkt. Denne muligheten vil jeg utnytte her og nå. Nå nærmer vi oss et poeng. Mange sitter nok nå og lurer på hva "ATFTL©" betyr. ATFTL© står for "All Time Favourites Through Life©," eller "tidenes store favoritter gjennom livet," som Norsk Språkråd vil det skal lyde. Poenget, ja. Jeg er ute etter en liste, men ikke en hvilket som helst liste, nemlig en liste over DERES all time favourites through life©! Det er høyst forståelig at det på dette tidspunkt kan virke litt usikkert hva jeg vil ha av dere, så jeg skal komme med et eksempel på en liste..: Nb: Listen kommer i tilfeldig rekkefølge - Sove - Spise(henholdsvis mat jeg synes er god) - Høre på fet musikk - Stå på brett - Henge med fete folk - Getting jiggy med fine damer(Nb: Er man ute etter et forhold, og ikke en one night stand, så har personlighet og intelligens -meget- mye å si) - Roskilde, akkurat idet du får 5 halvlitere av en høy finne, mens du danser hemningsløst i folkehavet sammen med gode venner under f.eks fatboy slim sin konsert 2004. - Drikke seg ifra sans og samling(bare iblant, og i kontrollerte forhold, men ja.) - En go latter(hey, den forlenger livet, right?) Dette er ikke nødvendigvis min ferdige liste, den fungerer som et eksempel. Det finnes naturligvis ingen begrensninger på hvordan DU skal utforme din liste, så slå deg løs. Dette er en liste over opplevelser du mener er must have før man avskjediger vår verden, så prøv å fullføre så mye av det dere leser her som mulig før dere legger dere inn på gamlehjemmet. Velkommen! Velkommen til ATFTL©! Lenke til kommentar
jjylf Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Min deffinitive ATFTL© er å sove middag. Å sove middag er kanskje noe ikke så altfor mange folk gjør, men jeg oppfordrer dere til å begynne med det fordi det er... ja det er ATFTL©. Den feilen mange gjør er at de bare legger seg til å sove litt utpå ettermiddagen uten å tenke ordentlig over det. Det har ødelagt forholdet til det å sove middag til mangt og mange. For dette er en kunst. Og som alle kunster må den stadig perfeksjoneres. Det er en konstant streben. Strebenen etter den gode middgsluren. Her er det ingen enkel felles hemmelighet til hvordan man får det til. Du må prøve og eksprimentere deg fram. Men jeg kan ihvertfall anbefale spise et godt måltid først, for så å legge seg til rette med noe bra og rolig musikk (min favoritt er "A love supreme - John Colltrane") mens du leser en avis og har forsikret deg om at du ikke har noe du skulle gjort de to neste timene. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Det må bli musikk. Kanskje litt trist at det er det eneste, men det er det eneste eg kommer på....... nå er eg bare 16(snart 17) så det er vel forsatt håp. (...I guess) Endret 30. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Genial tråd Mine ATFTL©: 1. Musikk 2. Å vite at man har en ekte venn 3. Mine hjemmelagede pizzaer, spes. kyllingpizzaen min Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) 2. Å vite at man har en ekte venn Er det mulig da, dvs. finnes ekte vennner? Virker ikke slik spør du meg... Endret 30. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) - ha en jente i hendene (og alt annet dette medforer... ) - musikk - mat - sove - kjore bilen min (i USA) om natten, mens jeg horer pa fet musikk, med vinduene nede og en kjolig vind som svermer rundt meg - finne pa rare ting pa PCen - reise - danse ute pa byen! Endret 30. desember 2004 av medlem-23990 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Soete jintar. (Ey man nvoetfiv, 'sup?) Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Min spontane tilfeldig rangerte ATFTL© - Tropenatt hjemme i Stavanger, en meget fuktig bytur begynner å ta slutt. Klokken er rundt 05:00 og det er fortsatt "morgenlyst". Jeg har akurat fått meg noe å spise å begynner å gå de 8 kilometrene hjem. Treffer ei jente på veien som viser seg å bo i nokså nærheten av meg. Hun viser seg å være den morsomste, koseligste damen jeg har kjent. Den absolutt beste gåturen jeg har hatt og ikke minst jiggyen da vi kom hjem. - Sjangle rundt på campingplassen i Mandal tidlig på morgenen under Skalldyrfestivalen. Gidder ikke å gå i detaljer på denne - Generelt sett alle julefeiringer som barn. - Julebord på jobben. - "Sove" under åpen himmel på Ios (gresk øy). - 23 timers søvn da jeg kom jeg fra ferien på Ios. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg skriver listen min selv om jeg er feminist: Være sammen med kjæresten min Høre på god musikk Gå på kino (uten rasshøl som snakker bak meg (brenn i helvete)) Hyttetur Pils, røyk, en bunke aviser og penn+papir på puben Alkohol og gode venner Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Å ha kjæreste. Har ikke nå da, Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Å ha kjæreste. Har ikke nå da, Så kommer s?++ og røyk. Derretter mat og onani. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Å finne rytmen (being in the zone). All (tror jeg) fysisk aktivitet har en rytme, og det gjelder å finne denne. Det beste er å danse og finne rytmen (nei, ikke bare danse i takt.. ikke den rytmen) sammen med ei snasen dame. Nummer to er hele dagen i skibakken. Endret 31. desember 2004 av JBlack Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 1. Å oppdage at det ikke er mer dasspapir igjen FØR du setter deg på ramma. 2. Når du møter på en du såvidt har møtt før og faktisk HUSKER navnet hans/hennes! 3. Når den siste dråpen i melkekartongen fyller glasset perfekt. 4. Du og dama/typen bestemmer dere for å leie film og dere finner en som begge alltid har hatt lyst å se. 5. Folk gir deg komplimenter for den überbillige Fretex-skjorta di. 6. Du kommer øyeblikkelig med et PERFEKT motangrep på den idiotens drittslenging til deg, og ikke 3 dager senere. 7. Det er vaskedag...og du drar kun sokkePAR ut av vaskemaskina. 8. Du sovner på bussen og våkner akkurat idet bussen stopper der du skal av. 9. Katten begynner å kaste opp og du får akkurat kasta den ut døra før den spyr. 10. Du får vite at eks-dama som dumpa deg har lagt på seg 30kg og ser ut som ei purke. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Ok jeg setter pris på veldig mye, men skal prøve å holde listen kortfattet og relevant. Prøver å fokusere på de tingene i verden jeg setter stor pris på. - Musikk - Bra Mennesker generelt - Naturlige kropslige funksjoner. Eksempler: le, grine, sove, spise, drikke, bajse etc. - Snakke, høre, lese, skrive. - Sanse generelle ting som ser, høres, føles, lukter eller smaker godt. Eksempler: hus, jenter, byer, bilder, mennesker,mat, musikk, trær etc. - Bruke redskaper eller fysisk anstrengelse for å påvirke ting slik jeg vil. Eksempler: å gå, klippe, løfte, kaste, etc Ble veldig generell men omfattende. Hei Endret 31. desember 2004 av Klassefest Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Øyeblikket akkurat før penetrering Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Musikk Mat Søvn Når et program kompilerer og gjør akkurat det jeg vil at det skal. Se på nyhetene at noen har drukket seg ihjel / drept seg selv ved fyllekjøring Alt som zyklon nevnte rett oppi her^^ Endret 2. januar 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 * Selve livet, og alle opplevelsene det fører med * Å kunne hjelpe folk * og å bli satt pris på Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 * Årets første utepils. * Komme hjem etter en lengre reise. * Overleve noe du ikke trodde du skulle komme ifra med livet i behold. * Se laget ditt berge plassen i eliteserien tre minutter på overtid.. Mot Rosenborg! * Putte et mål på løkka som selv Maradona ville ha hatt problemer med å gjøre etter deg. * Vite at noen er glad i deg. * Være på konsert med favorittbandet. * Synge i dusjen. * Dra på fisketur med pappa. * Gå en uke på fjellet på jakt, uten å si et eneste ord. * Selge en leilighet du egentlig ikke hadde lyst på. * Sitte igjen med et overmåte stort overskudd etter overnevnte handel. * Stå på en eksamen i et emne du ikke har peiling på hva handler om. * Bli i lag med en dame som du _vet_ er waaay out of your league. * Reise et sted du ikke aner hvor er. * Hoppe i fallskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå