e321 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 På likt med pc versjonene sånn ca. i følge tothegame.com. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Gammelt nytt. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305094 Lenke til kommentar
geLebob Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 uff jeg liker ikke xbox jeg, men ONTOPIC hvorfor slippe det så sent på xbox det er jo en spillkonsol slik som ps2 ? Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 uff jeg liker ikke xbox jeg, men ONTOPIC hvorfor slippe det så sent på xbox det er jo en spillkonsol slik som ps2 ? Mon tro om Sony betaler fett for at de skal holde det tilbake? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 uff jeg liker ikke xbox jeg, men ONTOPIC hvorfor slippe det så sent på xbox det er jo en spillkonsol slik som ps2 ? Mon tro om Sony betaler fett for at de skal holde det tilbake? Sikkert noe såt.. Men det skal jeg ha!!! Håper de har lagt inn litt mer artige ting på X-Box.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå