masoval Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Da har jeg prøvd trixet til syar2003 uten at det hjalp. Får ikke tid til å prøve mer i dag, men hvis noen har noen flere tips skal jeg prøve mer i morgen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Uffda , du bør se om det er noen buler på kondensatorene kanskje , eller lekkasje . Tviler på at strømforsyningen har noe å gjøre med dette . Men kople til en turkis p4/12v på Hk . Hvis du har hatt feil 4pin koplet (den sorte med 5v/12v) fran PSU til hk p4 connector kan dette ha ødelagt noe kanskje . Endret 31. desember 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Masoval, Jag har cpu, minne, videokort och psu om du vill låna før testing. Jag bor i Kroppanmarka. Lenke til kommentar
masoval Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tusen takk for tilbudet, men nå har det seg sånn at jeg får lånt et ett eller annet gf2 mx kort og RAM i morgen av en kar jeg kjenner. Skulle det mot formodning være CPU som er problemet sender jeg deg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå