Veritæs Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hei, kjøpte et nytt "brukt" kort nå nettopp, og satt det inn i mitt p4 3 ghz win xp system. starter opp windows greit men etter ca 2-3 minutter begynner skjermen å få masse streker og rare farger, det er så vidt jeg kan se musen eller det som var av skrivebordet, hva kommer dette av? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Ser ut som et varmeproblem.. Hvor mange vifter har du i kabinettet? Hvis du prøver å starte opp ett spill før de 2 minuttene har gått, får du striper da også? Endret 30. desember 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 tror ikke det er varme, kjente på kortet, virker ikke særtlig varmt, nei prøvde ikke å starte opp noe spill Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Da kan man jo begynne å lure på hvorfor selgeren solgte kortet.... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kan se hva Core\memory står på ? kansje det er klokket litt hardt av den gamle eieren , vis ikke kan du sikkert klokke det litt ned Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 sånn ser det ut med striper og greier, tok med mobil camera Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 har du testet med forskjellige størelser på skjermen ? Eks. 800x600 ol. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan jo begynne å ta av kjøleribben, og se om det har vært loddet på 2 punkter ved kjernen. Kan være et 9800se kort som er hardware moddet til pro. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du har blitt lurt. kontakt selgeren!!! Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Eller så kan selgeren ha hatt en annen kjøler på kortet, men så tatt den av, satt på orginalkjøleren og solgt det til deg.... Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 kan se hva Core\memory står på ?kansje det er klokket litt hardt av den gamle eieren , vis ikke kan du sikkert klokke det litt ned har ikke peiling, hvor ser jeg dette? og går det ikke an å reset dette på noen måter? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Dette kan du gjøre med RivaTuner eller PowerStrip søk på www.google.com orker ikke lete selv det er lett og finne og gratis Trail på power strip. RivaTuner er helt gratis Endret 30. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 jeg aner ikke hva jeg gjorde nå, jeg avinnstallerte en hel haug diverse skjermkort-progs, og overklokker-progs, nå funker det visst .... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 overklokke ''proggse'' ditt har sikkert liggi inne med clock på eller noe som kansje var for høyt for skjermkortet ditt f.eks vis du hadde overklokket et gammelt kort og puttet i det nye (egentlig skal ikke dette skje) så ligger fortsatt klokken fra forige kort inne og da er den core\mem. inne og vill stille kortet ditt etter det. Det var masse greier , greide ikke og formulere meg besre men men Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå