KydeX Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei. Hva er det beste utstyret for bilspill til XBOX? Vet ikke hva jeg skal gå for. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vet ikke helt jeg, men du kan i hvert fall ikke få ratt med force feedback til xbox. M$crosoft har ikke tatt med den muligheten. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Vet ikke helt jeg, men du kan i hvert fall ikke få ratt med force feedback til xbox. M$crosoft har ikke tatt med den muligheten. Det suger. Dårlig trekk av microsoft... Lenke til kommentar
ism Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 LOGITECH XBOX PRECISION VIBRATION FEEDBACK WHEEL Så dette er bare juks altså? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Vibration, du får vibrasjon men ikke motstand. EDIT: Er det bare meg.. eller står det rattmontert gass og bremse?? Endret 3. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
ism Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ahh... Jeg ser forskjellen. Takk. Jeg vet ikke om jeg uten videre hadde sett det før jeg kom hjem fra butikken. Har aldri brydd meg særlig om disse tingene, men nå vurderer jeg å gå til innkjøp av en spillkonsoll så da må jeg begynne å se på det. Forøvrig lover Trustmaster 360 Modena at de har force feedback og skal virke på alle konsoller. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ahh... Jeg ser forskjellen. Takk. Jeg vet ikke om jeg uten videre hadde sett det før jeg kom hjem fra butikken. Har aldri brydd meg særlig om disse tingene, men nå vurderer jeg å gå til innkjøp av en spillkonsoll så da må jeg begynne å se på det. Forøvrig lover Trustmaster 360 Modena at de har force feedback og skal virke på alle konsoller. Det hjelper jo ikke om de lover force feedback dersom xboxen i seg selv ikke støtter dette... Tror nok bare force feedback gjelder de andre konsollene + pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå