elatuz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei! Jeg har 2x512 TwinMOS PC3200 minnebrikker. CPU: Pentium 4 2.8ghz Hovedkort: Asus P4C800-E Deluxe Poenget er at minne mitt er for tregt til å henge med cpu når den overklokkes. Jeg er rimelig blank når det gjelder klokking av minne, men er det mulighet for at jeg kan klokke det slik at det henger med et lite stykke lenger? I så fall, hvordan? mvh: Erlend Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sett opp størrelsen for sidevekslingsfila Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Sett opp størrelsen for sidevekslingsfila Dette var en ny måte for meg, å få rammen til å kjøre høyere hastigheter...sikker på dette ? Høres litt rart ut... Endret 1. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg er ikke sikker, men en kamerat av meg sa det funka, så jeg gjorde det. Jeg merka ikke no forskjell, men det kan man ikke regne med når man har 1024MB. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Er det noen som har noen bedre forslag? Som hvilke timings jeg burde bruke etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå