Gå til innhold

Elitegruop G556E og wlan kort?

TeSp

Anbefalte innlegg

Jeg sitter hos naboen nå og installerer ting på hans elitegroup maskin og vi har et lite problem.

Altså han kjpte en D-link airplus g+ wireless vpn router og denne maskinen fordi han ville ha maskinen på et kommende trådløse netverket.

Problem 1:

Hvordan skal jeg konfigurere D-link boksen slik at den ringer opp telenor automatisk så han slipper telenor programmet?

Nå etter jeg har installert SP2 så kommer jeg ikke inn på boksen engang (atså med 192.168.0.1 ipen). Jeg har også avinstallert sp2 og kommer fortsatt ikke inn. Har prøvd å resette boksen men ikke noe skjer? Hva er det som har skjedd?

Problem 2:

Jeg har installert alt på driver cden og intel cden men tingen er at når jeg dobbelt klikker på Intel Pro setet for trådløst internett så komemr det ikke noe opp. Så jeg lurte på hvordan man installerte centrino wlan kortet? Skal det være så vannskelig å gjøre det? Trodde det bare var plug and play.

Takk!

Endret av TeSp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke være noe problem å installere det innebygde trådløse nettverkskortet.

Klarte det selv på første forsøk.

Installer driveren på elitegroup cd-en som fulgte med, så konfigurerer du det trådløse nettverket..

Da må du gå inn i instillingen til det trådløse nettverkstilkoblinga( akkurat som vanlig tilkobling), og koble deg på med foreks. brukernavn og passord-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...