Proidiv Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg vil se et bilde med minst SJU forumsmilier i en samtale med kropper osv Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Her... Jeg vil se Bush men en super-computer han ikke forstår EDIT: Esj Endret 31. desember 2004 av danielsn Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nå vil jeg se bush med en super-computer han ikke forstår seg på. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 kan jeg få komme med et lite forslag? ok, takk. Jeg synes det er litt kjipt med alle disse fyrstikkfolka. Kan vi ikke prøve å tegne litt skikkelig når vi først tegner? Det er jo mest moro når man har gjort seg litt flid med tegninga. Det blir litt dumt hvis det KUN er om å gjøre å komme med sin først. Da blir nivået også deretter. Bare en tanke Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg vil se Snowdog på tur med Zantos! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 kan jeg få komme med et lite forslag?ok, takk. Jeg synes det er litt kjipt med alle disse fyrstikkfolka. Kan vi ikke prøve å tegne litt skikkelig når vi først tegner? Det er jo mest moro når man har gjort seg litt flid med tegninga. Det blir litt dumt hvis det KUN er om å gjøre å komme med sin først. Da blir nivået også deretter. Bare en tanke Di infører vi reglen om at det ikke er låv til å tegne fyrstikkmenesker. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Blir uberhunter sin som blir det jeg mente. FORUMSMILIER. Og dermed hjelp jeg også Psions sak Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg vil se hunden gå tur med snowDOG Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Ny regel innført: strekfolk, strekhunder, strekkatter, strekelefanter..... ja i det hele tatt alle strektegningerer herved forbudt Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ny regel innført: strekfolk, strekhunder, strekkatter, strekelefanter..... ja i det hele tatt alle strektegningerer herved forbudt okay... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg vil se en flosshatt med blå øyne! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 En flosshat + en gammel gubbe jeg vil se en pepsiflaske med en thunder (sånn liten rakett splittet av et rakettbatteri) oppi siden det er nyttår og greier Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg vil se en KU (Tegnet jeg riktig?) Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Eg vil se en påskehare fyre opp en nyttårsrakett. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Nå vil jeg se en SAU EDIT: Dette var ganske morsomt, si ifra hvis dere syns jeg tegner alt for dårlig, jeg er ikke så god i paint Kom igjen, vis meg deres überskillede evner i paint nå EDIT2: Mulig bildet mitt ligner mer på Saddam i forkledning som skyter opp en atomrakett EDIT3: Leif kom på besøk Endret 31. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg vil se en sau som sender en raket som ser ut som en ku opp mot en måne som ser ut som HW.no logoen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jeg vil se en sau som sender en raket som ser ut som en ku opp mot en måne som ser ut som HW.no logoen Vell, nå må jeg finne på noe vanskelig... Tegn undersiden til en socket 940-cpu. Endret 31. desember 2004 av danielsn Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg vil se edderkopper med ansiktet til Svarstad Haugland smelle ut av en gammel fantaflaske..... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Tegn hvordan du tror den nye billig-mac'en ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå