Gå til innhold

Den store MS-Paint leken *LES FØRSTE POST*

Anbefalte innlegg

gaulendeulveh4.png

Om det er det klassiske vet jeg ikke. Men her har jeg tegnet en ulv som står på en klippe, og gauler på fullmånen. Nedenfor er det en vei som går over en gresseng, og en McDonalds i nærheten. Jeg beklager at jeg er litt dårlig å tegne, men når jeg har forklart skulle det være i orden håper jeg.

Jeg vil se meg som åpner Ringenes Herre pakken. Jeg siterer dette fra emnet mitt i gledesutbrudd seksjonen. Les dette, så forstår du hvordan bildet skal være. Jeg vil altså se meg på rommet mitt som gjør det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

I dag kom gullklompen i posten. Min savnede perle. Ringenes Herre, Ringens Brorskap luksusutgaven med de to Argonathene. Jeg fikk desverre ikke mulighet til å skaffe meg denne når den kunne skaffes, og har hatt QXL detektiv på i flere år (men jeg finner den ikke nå lengre). Jeg har spurt i svært mange butikker mens jeg har vært på ferie. Men nå fikk jeg den. Jeg fikk bestilt den ny og forseglet fra en butikk i New Orleans. Det føltes godt å lukte på Argonathene, og stryke forsiktig på innholdet. Takk til -Shark- som kjøpte et par datadeler av meg til 500 kroner, og denne boksen kostet nesten 500kr. Skal bevare alt slik som det er, Argonathene skal forbli i esken. Jeg skal kose meg til helgen. :D

dsc03275pm7.jpg

dsc03276kg0.jpg

dsc03281is8.jpg

dsc03282dv6.jpg

dsc03283ub1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

branntg3.png

jeg quoter bare et ønske jeg hadde tidligere, som ble tegnet så dårlig at det ikke var verd det.

Jeg vil se DJ Tiesto som blir torturert til døde av ku klux klan...

(her er det snakk om HEFTIG tortur(strekkbenk, hodeknuser, balle-klipper etc)

denne gangen kan basshunter ligge ved siden av ham, og motta samme behandling.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vil se en mann som hopper fra en bygning mens han roper at han har vondt i foten mens en ape faller ved siden av og spiller på en tromme og sparker en klovn i hode mens klovnen spiser en banansplitt fulle av stickmanfigurer som har hvert sitt glass med gift. På toppen av bygningen står det tre menn som har hver sin forskjellige hatt fulle av fjærer fra 2 ulike fugler. På bakken står det 5 menn og 3 kvinner som roper "Hopp, hopp!".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...