Lidskjalv Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg vi se en sfærisk kule Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg vil se en fyr som drikker pepsi bli myrdet av mange folk som drikker Cola. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg vil se en som knekker en 64 GB minnebrikke til PC. Endret 27. januar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
tundra Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 og så vil jeg se et rockeband, der vokalisten spiller munnspill samtidig som han synger og spiller gitar, og trommisen spiller trommer og bass samtidig, og to damer korer mens de har latterkrampe. Lenke til kommentar
sovietkitsch Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg vil se tre dverger som jager teletubbies bildet Endret 4. februar 2007 av sovietkitsch Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 keg vil se michael jackson drikke jäger med stoltenberg Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg vil se en svenske som sitter på en død elefant, med et batteri som stikker ut av hvert øre. Det skal være en McDonalds arbeider med i bildet. Elefanten må ha solbriller. Dette er altså på natten. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg vil se en som er skikkelig greinete fordi han blir mobbet i Counter-strike source. Vennen hans skal stå ved siden av og "støtte" ham. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg meddeller herved at jeg har bestilt meg et tegnebrett stort sett for bruk i denne tråden. Jeg skal klare å tegne en som er skikkelig greinete fordi han blir mobbet i Counter-strike source med en venn som støtter han. I’ve now ordered a drawing board so I can… Make pretty things in, err, MSPaint. Why? Because it’s cool! I got the cheapest one I could find, and it’s suppose to be pretty good. And it was actually cheap. I bought it at Pixmania. Endret 22. februar 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Eh.. Likte ikke akkurat tegnebrettet. Jeg vil se en svenske som har en propellhatt, spiser en ostepølse, har en bærbar som kjører Vista, mobiltelefon i en appelsinjuiceflaske og samesko. Endret 8. mars 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg vil se et helikopter i oppkastfarge som frakter en tænkz (ikke tanks) til hawaii Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Strek mennesker er fyfy. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Skoa gjør vel opp for det? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Drit i det da, ønsk nytt ønske.. Men er vel mulig og ønske seg ting som går ann og tegne, kan jo seff ha med 100,1 detaljer med da blir denne tråden ikke særlig aktiv vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg vet ikke hva tænkz er jeg.. Så det får bli med dette Jeg vil se en liten undulat som sitter på månen Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg vil se en liten undulat som sitter på månen Jeg vil ha et stk. Xzibit i lærdrakt på surfebrett Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg vil se en katt som sitter på en pc mus.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg vil gjerne se en rosa elefant, som er på ferie... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jeg vil se Bob Dylan som sitter på toget og bytter sokker. Det skal sitte fire nerder i samme vognen som gråter av at de ikke kan spille World of Warcraft på de bærbare PC-ene sine. Det skal og være en kvinne i bildet som viser hvordan man bruker såpen Vanish (røre oppi gryten full av syre med plastbriller på seg). Redigert: Jeg glemte bildet, gitt. Endret 10. mars 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå