Opelmekk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ikkje so morosam men men.... Så vil eg sjå ein katt med kugalskap... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Så vær så snill å poste den! Jeg vil seee!! ^^ 7278109[/snapback] Hvor gammel er du'a? Her er tegningen uansett Endret 13. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Gigapus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 så døden hadde blitt tegna allerede ja :- ) men jeg legger ved min jeg. Lenke til kommentar
Gigapus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 katt med kugalskap altså. som tror den er en ku da Nå vil jeg se.. "Verdens sterkeste gnom" Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Da har jeg tegnet verdens sterkeste gnom Jeg vil at noen skal tegne en pen dame^^ Endret 13. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Gigapus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hahaha veldig pen dame. klarer ikke tegne damer på pc jeg vil se.. et forslag på ny logo til "diskusjon.no" Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Om Merlin nå kommer med noe mye bedre rett etter at jeg har postet denne så får han velge.. Ellers ønsker jeg meg en snødekt vintereng med sol, grønne åkre og tordenskyer i det fjerne. Lenke til kommentar
Gigapus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 her har du det vet ikke om det var det du forestilte deg, hehe. men hvertfall jeg vil se... et vikingskip fullt av vikinger! ugh. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) her har du det vet ikke om det var det du forestilte deg, hehe. men hvertfall jeg vil se... et vikingskip fullt av vikinger! ugh. 7280402[/snapback] edit: Ser at jeg tegna seilet feil vei^^ Da vil jeg se en tegning av hvordan dere tror jeg ser ut Er det lov? Endret 14. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Uten_navn1.bmp så vil eg se en nisse med ståkukk..... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nu vil jeg se en Volvo.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Admin notis; Prøv og hold ønskene på et seriøst nivå, nissen over er et godt eksempel på dårlige ønsker og useriøse for den del. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ja enig, var derfor jeg ikke akkurat tegnet kjønnsorganen da.. Men en volvo er vel innenfor seriøst nivå da? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 En volvo er et fint ønske Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kan ikke akkurat si at mine tegnekunnskaper eier, men her er en Volvo.. ligner hvertfall.. litt.. eller ikke? Jeg vil se en søt baby med et rått glis. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Admin notis; Prøv og hold ønskene på et seriøst nivå, nissen over er et godt eksempel på dårlige ønsker og useriøse for den del. 7282741[/snapback] Jeg minner igjen om dette. Samtidig har jeg lyst til å si at jeg ikke har lyst til å se dårlig gjennomførte bilder, dere kan godt bruke litt tid for å lage noe som man forbinde det ønsket dere jobber ut i fra. Om dere ikke klarer å følge disse enkele relgene som trådstarter har satt stenges tråden - slettet 1. innlegg som brøt med alt jeg beskriver ovenfor. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nei vel nei.. Da prøver jeg igjen: Jeg vil se.. din oldemor rocke skikkelig på nattklubb! Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Admin notis; Prøv og hold ønskene på et seriøst nivå, nissen over er et godt eksempel på dårlige ønsker og useriøse for den del. 7282741[/snapback] Jeg minner igjen om dette. Samtidig har jeg lyst til å si at jeg ikke har lyst til å se dårlig gjennomførte bilder, dere kan godt bruke litt tid for å lage noe som man forbinde det ønsket dere jobber ut i fra. Om dere ikke klarer å følge disse enkele relgene som trådstarter har satt stenges tråden - slettet 1. innlegg som brøt med alt jeg beskriver ovenfor. 7284181[/snapback] Ok skal skjerpe meg Lenke til kommentar
jammi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Beklager den helt vannvittig dårlige tegningen min.. Må bare få litt liv her Vil se.. en kake Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Dette er faktisk et forsøk Uten_navn.bmp en hyllest til DeathAngel. Mvh Oly vil se en jeger som skyter en rype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå