Dragon Hunter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg vil se en stor, koselig hvalross som bor i en gul u-båt, og spiser Nintendo-fanboys. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg vil se Valgerd Svartstad Haugland i samme stil som Jack Nicholson i "The Shining"! :!: Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Ikke helt pain(t), ikke helt valgerd men veldig Jack! Først inne på film. Jeg vil se en scene fra filmen Matrix. Der Neo unnviker Smits kuler! Endret 26. mai 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg er litt sent ute men jeg slenger den med: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Redigert: Ups, selv om jeg brukte paint til å klippe og lime seg jeg nå at det burde vært tenget og ikke klippet og limt foto. Jaja.. Jeg lar den stå til underholdning selv om jeg er disket for ikke å ha tegnet. Endret 26. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Ok her er Matrix. (hadde dårlig tid, så er ikke så bra tegnet) Vil se da ett bilde fra Battlefield 1942 secret weapons of ww2, slik at en tanks skyter ned en mann som ettersom flyger opp i lufta . Endret 26. mai 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er litt sent ute men jeg slenger den med:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Redigert: Ups, selv om jeg brukte paint til å klippe og lime seg jeg nå at det burde vært tenget og ikke klippet og limt foto. Jaja.. Jeg lar den stå til underholdning selv om jeg er disket for ikke å ha tegnet. 6185654[/snapback] HAHA! Genialt! :!: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vil se da ett bilde fra Battlefield 1942 secret weapons of ww2, slik at en tanks skyter ned en mann som ettersom flyger opp i lufta . Dette er den stridsvognen med den korte kanonen (husket ikke helt hvordan den ser ut, lenge siden jeg har spilt det) Han fyren jeg har tegnet er oppe i luften. Jeg vil se et kjøleskap stappa med bananer. Det skal være litt kvalitet over det! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Var det kvalitet du ville ha? EDIT; Jeg vil forresten se oivind dahle på sykkeltur, iført et ballerinaskjørt (og bare det...). Endret 4. juni 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Teh paintskillz Øyvind Dahle KUN iført rosa ballerinaskjørt. Vet ikke hvordan han ser ut, så jeg tok en bråksjanse på at han værken var neger eller satt i rullestol. Edit: Har forresten hjelm av den aerodynamiske typen, men han fikk lov fordi den kortet ned den pinlige sykketuren med hele 41 sekunder. Jeg vil se 15 personer med rødt hår slåss om en brødskive i mens de blir jaget av fredrikrb med motorsag. Endret 4. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg vil se en blå ballong! EDIT: Mekka litt mer på den Btw. Litt trøtt, har ingen ide hvor den snakkebobla kom fra Endret 5. juni 2006 av magnuslar Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg vil se en rødhåret kvinne svømme om kapp med seg selv samtidig som hun hører på DDE Endret 5. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil se en rødhåret kvinne svømme om kapp med seg selv samtidig som hun hører på DDE 6244096[/snapback] Du krever for mye, så jeg tar bare leken videre om det er greit Jeg vil se en digg dame! Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nå vil jeg se bush med en super-computer han ikke forstår seg på. 3403623[/snapback] Jeg måtte bare Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil se en tømrer jobbe med rammeverket på et hus. Lenke til kommentar
Undik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Her har du tømreren din. Jeg vil ha en dverg med fyllanerver. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil se en isbjørn sloss med en teddybjørn. Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg vil se et skip lastet med elefanter! Edit: Hadde lasta opp feil bilde... Endret 5. juni 2006 av magnuslar Lenke til kommentar
sidem Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hehe:P så stygt:P hmm.. vil se Robocop som homofil:P Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Eh, ble ikke så bra men... Jeg vil se en bil som sprenger! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Her er en eksploderende bil! Jeg vil se Jakten på Rød Oktober! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå