Gå til innhold

Den store MS-Paint leken *LES FØRSTE POST*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt sent ute men jeg slenger den med:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

post-3851-1148671846_thumb.jpg
post-3851-1148671846.jpg

 

Redigert: Ups, selv om jeg brukte paint til å klippe og lime seg jeg nå at det burde vært tenget og ikke klippet og limt foto. Jaja.. Jeg lar den stå til underholdning selv om jeg er disket for ikke å ha tegnet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Jeg er litt sent ute men jeg slenger den med:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

post-3851-1148671846_thumb.jpg
post-3851-1148671846.jpg

 

Redigert: Ups, selv om jeg brukte paint til å klippe og lime seg jeg nå at det burde vært tenget og ikke klippet og limt foto. Jaja.. Jeg lar den stå til underholdning selv om jeg er disket for ikke å ha tegnet.

6185654[/snapback]

 

HAHA! Genialt! :!:

Lenke til kommentar
Vil se da ett bilde fra Battlefield 1942 secret weapons of ww2, slik at en tanks skyter ned en mann som ettersom flyger opp i lufta . :)

Dette er den stridsvognen med den korte kanonen (husket ikke helt hvordan den ser ut, lenge siden jeg har spilt det)

Han fyren jeg har tegnet er oppe i luften.

 

 

 

Jeg vil se et kjøleskap stappa med bananer. Det skal være litt kvalitet over det!

post-23984-1148719849_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Teh paintskillz

 

 

Øyvind Dahle KUN iført rosa ballerinaskjørt. Vet ikke hvordan han ser ut, så jeg tok en bråksjanse på at han værken var neger eller satt i rullestol.

 

 

Edit: Har forresten hjelm av den aerodynamiske typen, men han fikk lov fordi den kortet ned den pinlige sykketuren med hele 41 sekunder.

 

 

Jeg vil se 15 personer med rødt hår slåss om en brødskive i mens de blir jaget av fredrikrb med motorsag.

post-35821-1149462599_thumb.jpg

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...