the_fire Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ok, min første offentlige paint-tegning! Vil se en same på finnmarksvidda! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Der, laga på 2 min Jeg vil se en wow nerd som sitter og glaner på nigth elf dansen (Overasket om noen tør og tegne det jeg ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg vil se en wow nerd som sitter og glaner på nigth elf dansen (Overasket om noen tør og tegne det jeg ) 5974783[/snapback] Jeg vil se to kaniner, fem ørreter, seks slanger, en Demonfudge og en Hylo som sitter i Hundai'en til Demonfudge og hører på Creedence Clearwater Revival. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Lollis.. :!: Jeg vil se en Kirby, en Yoshi og en Pichu som slår hverandre med klubber :!: (PS: Veit du ikke åssen de ser ut? Trykk her) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 må bare si at jeg er stolt over mitt mesterverk. jeg vil se noe random, noe helt sjukt. noe unikt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hmm.. Mitt første bidrag, ikke drep meg! Prøvde på litt skyggelegging. Jeg vil se en termos som hopper fra 10-metern ned i ei bøtte med vann, på en båt som heter Bamse. Hvordan får dere til at bildet vises sånn som hos Laman? 5945747[/snapback] Skyggeleggingen ser ut som blod... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Mitt første bidrag Kommenter HW logoen :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Bare et tips til gjengen her inne: Lagre bildene som .PNG Begrunnelse: PNG er et format som komprimerer bildet uten kvalitetstap. Til sammenligning komprimerer .jpg bildene med et stort kvalitetstap, særlig slike bilder som har store flater med samme farge. .jpg egner seg til foto, der fargene varierer hele tiden, men ikke til tegnede bilder, skjermskudd fra windows, bilder av diagrammer, tekst osv. Et annet alternativ er .gif. Dette tapsløst komprimerte formatet egner seg til tegnede bilder og kan brukes med hell mange ganger men har en uheldig begrensning på maks 256 farger og kan ikke brukes til foto. GIF er også dårlig implementert i Paint så fargene blir ofte veldig prikkete. .PNG kombinerer det beste fra jpg og gif, det støtter "uendelig" antall farger, komprimerer uten tap, og gir veldig små filer på tegnede bilder. PNG egner kan også brukes til foto. Det værste formatet man kan finne på å bruke er å lagre det i BMP. Det gir riktignok perfekt kvalitet, men gir langt større bildefiler enn andre tapsløse format. Forumet støtter heller ikke visning av .BMP. Det er desverre helt bak mål at Microsoft Paint har bmp som standard format når det finnes langt bedre alternativer. For de interreserte: Test gjerne å lagre bildene i forskjellige formater (NB. lagre først i et tapsløst format som f.eks png og åpne det for hver gang du skal lagre i et nytt format. Til slutt kan du sammenligne bildekvalitet og filstørrelse. Endret 7. juni 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 *snip* 6015297[/snapback] Bra noen tar det opp Og for å trekke fram de to brukerne som kan dette (fra de siste to sidene): goliatmo og The_Fire. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Lenge siden jeg har postet noe her nå, jeg startet jo tross alt galskapen... Noe helt sykt... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Siden ingen har ønsket seg noe spesielt (som jeg kan se) Ku i himmelen heter mesterverket Vi se en banan som hopper i strikk fra et sea-king helikopter over en liten by med en skyskraper på 40 etasjer og et lilla rådhus Lenke til kommentar
Axes Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg vil se et overfyllt kompostkværn og 5 svette jorbær. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jeg vil se en hoppende glad Steve Buscemi stjele bordvifter fra elkjøp mens en enorm genmanipulert frosk sitter fastspent på ryggen hans og leser Donald. Endret 30. april 2006 av Laman Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Her, men har ingen ide til neste bilde. Så en eller annen si noe raskt! ^^; Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Da har Even en idè ---> Jeg vil se moskva marit kappsvømme med en krokodille imens fire apekatter filmer det hele. Pluss at det skal regne kamerabagger og twistposer. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Ok...da kommer jeg med et enklere forslag Jeg vil se en mann som heter Kjell spise en mann som heter Arne. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 ksa - kjell spiser arne hvis gostatt vil jeg se arne spise kjell Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg vil se en fisk som lukter 50-årig bussjåfør. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Lol, skillz :!: Vil se en hai i en hermetikboks! Endret 18. mai 2006 av Edge Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nestemann kan tegne hva han vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå