Heatsink Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 jeg vil se fredrikrb (etter eget ønske) Here we go.... Vil nå se en alien spise google logoen :/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (Google-logoen litt transformert i Photoshop) Eg vil sjå Jeff Buckley synge på Tower Bridge i London. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg vil se Bill Gates bli lett spanket av en neger. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Faen, du slo meg Men uploader allikevell jeg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Er vel heller spørsmål om hva dikky er. :--P Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg vil se en klovn med en eplepai i ansiktet Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg vil se en klovn med en eplepai i ansiktet Jeg vil se et klovnefly med julenisse motor! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil se en neger som driver en gård. (hvor ofte ser man det?) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 her er bildet... Jeg vil se en munk som blir kløyvet i to av en viking med øks. ma må se minst ett av ribbeina til munken på bildet. og han må blø ganske kraftig. prøv å få munken til å se ut som han frykter for sitt liv idet han blir kløyvet. Og vikingen må se ut som han nyter det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil se en neger som driver en gård.(hvor ofte ser man det?) Veldig populært i USA noen år tilbake. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 vil se en magiker som sager en dame i to... damen må se redd ut, og det må ikke være en hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Haha, sitter her og ler, og har gjort det i kanskje 10 minutter. Genial tråd ^^, Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil se en neger som driver en gård.(hvor ofte ser man det?) Veldig populært i USA noen år tilbake. Lurer på hvilket dop de dyrker Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 tengte det var på tide å lage liv i denne tråden igjen, så da får jeg også poste her.. Jeg vil se en fisk som hopper opp av vannet, og biter en fisker i tåa.. Fiskeren skal sitte under et tre, og ha en strå hatt på hode. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Alt gikk så bra helt til jeg skulle tegne mannen, det var vanskelig Jeg vil se den samme fiskeren traske gjennom skogen for å komme til vannet han skal fiske i Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Weee! Tråden min lever enda. Keep up the posting Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 jeg vil se samme fiskeren som sitter å bandasjerer såret hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå